Destination_Unknown Opublikowano 1 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2010 Musze zrobic gre a'la Space Invaders, niby wszystko git ale mam problem z przeciwnikiem. Otoz potrzebuje aby wrog strzelal ale nie ciurkiem ( raz tak zrobilem i strzelal ciagle i game over w ciagu kilku sekund), i zeby przeciwnicy wychodzili od gory tzn zeby ciagle sie pojawiali. Thx za wszelka pomoc i jezeli mozna chcialbym aby to bylo zrobione w "Actions" nie za pomoca "kodow"- w co mam kliknac ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 1 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2010 To chyba gdzieś w przykładach/FAQ było, ale nie jestem pewien :) Create: Set Variable: variable: gotowy, value: 1 Step: Test Variable: variable: gotowy, value: 1, operation: equal to Start Block Create Instance: object: pocisk, x: x, y: y Set Variable: variable: gotowy, value: 0 Set Alarm: number in steps: 1*room_speed, in alarm: 0 End Block Alarm 0: Set Variable: variable: gotowy, value: 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Destination_Unknown Opublikowano 1 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2010 To chyba gdzieś w przykładach/FAQ było, ale nie jestem pewien :) Create: Set Variable: variable: gotowy, value: 1 Step: Test Variable: variable: gotowy, value: 1, operation: equal to Start Block Create Instance: object: pocisk, x: x, y: y Set Variable: variable: gotowy, value: 0 Set Alarm: number in steps: 1*room_speed, in alarm: 0 End Block Alarm 0: Set Variable: variable: gotowy, value: 1 To wszystko mam wstawic dla przeciwnika tak? Jestem jeszcze zielony ;P A w dodatku musze ta gre zaprezentowac po englishu.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 1 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2010 Tak, w przeciwniku. Set Alarm: number in steps: 1*room_speed, in alarm: 0 Wartosc tutaj oznacza co ile beda strzelac - 1*room_speed to tyle co jedna sekunda Do tworzenia przeciwnikow lecacych z gory zrob sobie osobny obiekt kontrolujacy to i daj mu w stepie klocki: zakł. control : Test Chance i w 'side' wpisz np. 10 zakł. main1 : Create instance: object: obiekt przeciwnika x = random(room_width); y = -5; Jesli beda robic sie za czesto mozesz zmieniac wartosc w klocku Test Chance Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Destination_Unknown Opublikowano 1 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2010 Wielkie dzieki ;D jutro...tzn dzisiaj to przetestuje i sprawdze czy bedzie z tego jakas gra xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się