Moho Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Witam ^^" Mam dosyć dziwny problem, i nie potrafię sobie z nim poradzić, Jak zrobić taką windę żeby mi Player nie utykał w niej ????? Bo moja działa tak, że jak wejdę w windę to musze cały czas podskakiwać playerem to dopiero zjedzie w dół ale gdy znowu ją dotknę playerem to się zatrzymuje, w dodatku jak już zjedzie i styknie się z blokiem który ma zatrzymywać windę to player mi na niej utyka. Jeżeli wie ktoś jak zrobić normalna windę to prosiłbym o odpowiedz lub przykład. Pozdrawiam Moho ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2006 też miałem ten problem, ustaw żeby player w czasie kolizji z windą nie miał VERTICAL SPEED =0 tylko VERTICAL SPEED =-2 ja tak zrobiłem i działa, jeśli nie kapujesz mogę zrobić przykład Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krychu90 Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2006 TU MASZ PODOBNY PRZYKŁAD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Ja bym zrobil timeline i przez np. 10 stepow ruch na ukos, zalezy jaka odleglosc ma to pokonywac, nastepne 10 stepow w przeciwna strone, i jeszcze 1 set the timeline na ta co robisz i wtedy bedzie caly czas latac tam i z powrotem, ja bym tak zrobil :lol2: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moho Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2006 TU MASZ PODOBNY PRZYKŁAD Dzięki myślę że mi się przyda :3 też miałem ten problem, ustaw żeby player w czasie kolizji z windą nie miał VERTICAL SPEED =0 tylko VERTICAL SPEED =-2 ja tak zrobiłem i działa, jeśli nie kapujesz mogę zrobić przykład W sumie dobre tylko jak się winda zatrzyma to player dziwnie skacze i się też trochę zacina. Ja bym zrobil timeline i przez np. 10 stepow ruch na ukos, zalezy jaka odleglosc ma to pokonywac, nastepne 10 stepow w przeciwna strone, i jeszcze 1 set the timeline na ta co robisz i wtedy bedzie caly czas latac tam i z powrotem, ja bym tak zrobil :lol2: Emm heh ?? :3 że co ?? :3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się