Skocz do zawartości

błędy w przykładzie


Bosu

Rekomendowane odpowiedzi

mam pytania:

1.czemu bohater przy chodzeniu się zacina? tzn. chodzi tak jakby kulał

2.Co zrobić aby boss (obj4 i obj5) po 'ataku' zaczekał jakieś 4 sekundy i dopiero po nich zaatakował 2 raz?

3.Jak ktoś może niech przeżuci klocki na kod (nie wiedziałem jaki jest kod na transformacje jednego obiektu w drugi)

z góry dziękuje!!

aa link do przykładu

https://gmclan.org/up4961_11_giera.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.Nie pobierałem, nie znam kodu.

2.Ustaw alarm, poczytaj art. o alarmach.

3.'Przerzuci' przez RZ, co do tego, nawet nie pobrałem, znajdź sobie na yoyogames.com, wpisz w szukajce 'GML' i Ci znajdzie program co robi to za Ciebie, ty podajesz klocki.

 

Nie ma za co ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmiana obiektu w inny to instance_change() jeśli o to chodzi. Zaraz pobiorę i ewentualnie odpiszę.

 

EDIT:

1. Kuleje bo nie ustawiłeś maski

2. Już ktoś odpowiedział. Użyj alarmów.

3. Tak jak mówiłem instance_change. Ale to nie jest dobre rozwiązanie. Lepiej byś to zrobił wszystko w jednym obiekcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...