Skocz do zawartości

losowo odtwarzany dźwięk


Lordis

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Mam głupie pytanie ...

 

Jak zrobić by przy jakiejś akcji odtwarzał się dźwięk losowo z paru podanych.

To znaczy mam dźwięki "hit","hit1","hit2".

i teraz jak uderzam przeciwnika to mają sie one losowo odtwarzać czyli

jak uderze go raz to któryś z dźwięków się odtwarza, uderze jeszcze raz to inny się odtwarza itd.

 

prubowałem sound_play(hit,hit1,hit2) ale wywala błąd że złe argumenty no i w sumie ma racje bo w tej funkcji podaje się jeden argument ;/

wie może ktoś jak to zrobic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sound_play(choose(hit1,hit2,hit3,hit4))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...