XxMichałxX Opublikowano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2009 Od dłuższego czasu dręczy mnie ten problem: jak zrobić płynne obracanie do jakiegoś direction? tj przyklad: GML //Create: direction=0; docelowy_dir=350; //Step: if direction<docelowy_dir direction+=1; else if direction>docelowy_dir direction-=1; i co ten kod zrobi? zamiast pojechać: 350 ... 355 ... 360=0 i gotowe to on pojedzie: 350 ... ... ... 300 ... ... ... 200 ... ... 100 ... 50 ... 20 .. 0 - dopiero teraz gotowe no i jak taki schemat zrobić żeby automatycznie jechało? i proszę o kod z wytłumaczeniem bo słaby jestem z matmy, nie znam jakis sinusów, abs'ów itd e: tj z matmy mam same 5 i 6, ale nie uczymy sie na tym poziomie. teraz np. (żal) powtarzamy setny raz to co bylo w podstawowce, np jaki to kąt rozwarty, ostry ... żenada ja już bym chciał wyższy poziom dużo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZeroXbot Opublikowano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2009 Może ten przykład Cię zaciekawi? link Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XxMichałxX Opublikowano 7 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2009 ano tak przydało się. już czaje trzeba sprawdzic czy to jest wieksze od drugiego z 180 etc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi