Skocz do zawartości

przeciwnik


Rekomendowane odpowiedzi

a tu coś ode mnie :P (piszę z pamięci)

GML
//Create:

pociski = 1;

alarm[0] = room_speed;

 

 

//Step

direction = point_direction(x,y,hero.x,hero.y);

image_angle = direction;

if (!(distance_to_object(hero) <= 10)){

speed = 3;

} else{

if (pociski > 0){

a = instance_create(x,y,pocisk);

a.speed = wrog.speed;

a.direction = wrog.direction;

pociski -=1;

}

}

//Alarm 0

alarm[0]=room_speed;

pociski += 1;

wrog to wrog :P a hero to bohater

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...