bartez94 Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 Ostatnio mam problem z include <cmatch> wyskakuje mi błąd, że ten plik jest nieprawidłowy próbowałem też z <cmath.h>, <math.h> #include <iostream> #include <cmath.h> #include <conio.h> void main { tu jest kod pow (6,4); } i tu mam problem nie mogę się bez tego obejśc bo to pózniej mi bedzie potrzebna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 po includach using namespace std; ale nie pamietam czy cmath wykorzystuje przestrzen nazw std wiec sprawdz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 Nie znam się, ale może looknij tu: http://www.cplusplus.com/reference/clibrary/cmath/ Tam pisze że math.h, może będzie coś o błędach? @UP: No dobra, master się wypowiedział w tym czasie co ja... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 void main() na przyszłość podanie treści błędu niezmiernie Nam pomoże znaleźć błąd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartez94 Opublikowano 24 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 po includach using namespace std; ale nie pamietam czy cmath wykorzystuje przestrzen nazw std wiec sprawdz to nie chodzi o ten błąd aha mam visual studio 2005 Express, chodziło mi raczej o to, że nie rozpoznaje komend pow ten kod był tylko przykładowy chodziło bardziej o includy niż o kod w main Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 #include <math.h> void main() // tu brakło Ci nawiasu { pow(6.0f,4.0f); // tu brakło określenie jakiego typu argumenty bo funkcja jest przeciążona (1.0f - oznacza float/double) } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się