Skocz do zawartości

Alarm i kolizja


Ra3l

Rekomendowane odpowiedzi

Otóż mam kod na kolizję bohatera z przeszkodą. Po której uruchamia się alarm który odlicza 3 stepy do restart_room.

Wszystko było by dobrze, gdyby nie to że jak nastąpi kolizji to "zatrzymuję" wszystkie ruchu w roomie. Ale kolizja nastąpi i nadal obiekty ze sobą kolidują nie działa restart_room. Jednak kiedy nie kolidują czyli nastąpi kolizja ale się nie stykają działa.

 

W czym może być problem. W razie potrzeby podam kod.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podałem funkcję i nawet nie napisałeś co z nią zrobić.

 

Już nie mówię żebyś mi powiedział gdzie to wrzucić. Ale co ma to niby zrobić, i w czym.

Bo tak sucho podany kod to co to ?

 

Mam taki kod:

 

alarm[0] = room_speed*3

 

a alarm[0]

room_restart

 

I mam jeszcze do tego zmienną która sprawdza czy nastąpiła kolizja, jak nastąpiła blokuje cały ruch.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...