Ra3l Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 Otóż mam kod na kolizję bohatera z przeszkodą. Po której uruchamia się alarm który odlicza 3 stepy do restart_room. Wszystko było by dobrze, gdyby nie to że jak nastąpi kolizji to "zatrzymuję" wszystkie ruchu w roomie. Ale kolizja nastąpi i nadal obiekty ze sobą kolidują nie działa restart_room. Jednak kiedy nie kolidują czyli nastąpi kolizja ale się nie stykają działa. W czym może być problem. W razie potrzeby podam kod. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 GML if alarm[0]=-1 alarm[0]=3; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ra3l Opublikowano 23 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 Podałem funkcję i nawet nie napisałeś co z nią zrobić. Już nie mówię żebyś mi powiedział gdzie to wrzucić. Ale co ma to niby zrobić, i w czym. Bo tak sucho podany kod to co to ? Mam taki kod: alarm[0] = room_speed*3 a alarm[0] room_restart I mam jeszcze do tego zmienną która sprawdza czy nastąpiła kolizja, jak nastąpiła blokuje cały ruch. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 proste. GML if alarm[0]=-1 alarm[0] = room_speed*3 alarm z wartością -1 to nieustawiony alarm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ra3l Opublikowano 23 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 No i jak to ma się do mojego problemu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 Może zrób mniej profesjonalnie. Przy kolizji z przeszkodą: GML if (!instance_exists(obiekt)); { instance_create(x,y,obiekt); } W obiekcie "obiekt umieścisz alarm z restartem room'u. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ra3l Opublikowano 23 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 Dzięki Jaklub. Dopiero skumałem co miałeś na myśli. Działa. Sorry za to wyżej ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się