Skocz do zawartości

wartość w active i deactive


mipo57

Rekomendowane odpowiedzi

w skrypcie

GML
instance_deactivate_region( o_gracz.x - 450, o_gracz.y - 450, 900, 900, false, 1 );

instance_activate_region( o_gracz.x - 450, o_gracz.y - 450, 900, 900, true );

co zależy od -450 :mellow: zmieniałem na większą i mniejszą wartość, ale nie dawało zamierzanego efektu chodzi o to że obiekty za szybko się dezaktywują gdy daje -500 to za szybko się dezaktywują z prawej, a gdy daje wszędzie -300 to z lewej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zamiast o_gracz.x, o_gracz.y daj view_xview+view_wview/2, view_yview+view_hview/2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na nieszczęście nie mam możliwości użyć gm7 ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heh, zapamiętaj: nie zrobisz zebry z konia, malując mu paski. tak samo nie zmienisz pliku gm7 w gm6 zmieniając rozszerzenie :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...