uzu13 Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 Wiem że był taki temacik ale nie moge go znaleźć. Mianowicie nie wiem jak zrobić aby room przesówał się jak kursor myszki znajdzie się nan krawędzi ekranu.... Ort. w tytule! Warn +1 gnysek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 Ustaw viewa na myszke i już... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uzu13 Opublikowano 18 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 Zrobiłem sobie obiekt kursor, i ustawilem go jako kursor. W tym obiekcie wstawilem: GML event_perform(ev_other,ev_user0); view_object[0]=Kursor; view_hborder[0]=50; view_vborder[0]=50; t_curr=3; co jest zle? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 jest obiekt kursor? Powinno być ok, ale nie wiem co to event_perform, ani t_curr, mysle ze to nie wazne, a podaj kod bledu, to co wywala GM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uzu13 Opublikowano 18 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 Wywaliłem event_perform i t_currale dalej nie dziala. A bledu nie ma żadnego nic nie wyskakuje, a i jest obiekt w roomie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 A spróbuj ustawić poprzez room, w tym sensie że wejdź w room, zakładke view i tam ustaw. Musi być ENABLE. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uzu13 Opublikowano 18 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 Jest ustawione enable i obiekt za ktorym ma podazac, czyli kursor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 Ustaw normalnie w zakladce Views obiekt ktory lazi za kursorem, i tam gdzie wpisujesz przy jakiej odleglosci od krawedzi ma przesuwac ekran daj moze z 5 :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uzu13 Opublikowano 18 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 Nic... moze nie z obiektem tylko z muszka sprobowac? tylko ze nie znam kodu :jezor: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 A czy obj, lata za myszką?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uzu13 Opublikowano 18 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 Tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 Porównaj swoje dzieło z przykładem: https://gmclan.org/up4891_4_przykladd.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uzu13 Opublikowano 19 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 Już działa :jezor: W obiekcie KURSOR, miałem taki kod GML cursor_sprite=Kursor event_perform(ev_other,ev_user0); view_object[0]=obj_Kursor; view_hborder[0]=50; view_vborder[0]=50; t_curr=3; I całość zamieniłem na GML x = mouse_x; y = mouse_y; Więc dzięki za pomoc, temat close. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się