uzu13 Opublikowano 12 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 Po raz kolejny witam :jezor: Zrobiłem obiekt gracz(obj.1) i obiekt miniaturka_pistol(obj.2) W mojej grze obj.1 jest po środku i kamera za nim podąża. obj.2 jest w lewym dolnym rogu i chcę aby cały czas tam był jak się przemieszczam. Jak to zrobić? Jaka "Miniatórka".. ;/ stosuj słownik lub chociaż firefoxa. Poprawione :) ΨΧΞ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 12 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 w drawie daj: GML x=view_xview[0]+20 y=view_yview[0]+500 draw_sprite_ext(sprite_index,image_index,x,y,image_xscale,image_yscale,image_angle,image_blend,image_alpha) Zresztą od groma było takich tematów, wystarczy chwila chęci na znalezienie;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uzu13 Opublikowano 12 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 Nie dziala bo to dla pro a ja jeszcze nie rejestrowałem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 12 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 to zamień to draw_sprite_ext na GML draw_sprite(sprite_index,image_index,x,y) lub wykasuj to wszystko co podałem i w stepie daj GML x=view_xview[0]+20 y=view_yview[0]+500 Jednak wtedy obiekt będzie z małym opóźnieniem poruszał się za viewem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uzu13 Opublikowano 12 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 Działa dzięki:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się