mipo57 Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 jak rozpoczynam 3d to obraz i oś y jest na odwrót. czy da się to zneutralizować? jeśli tak to jak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 podaj kod kamery Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mipo57 Opublikowano 30 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 niema. w tym przypadku kamera jest niepotrzebna (widok jak w gta2) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 a masz chociaż ustawioną projekcje perspektywistyczną? EDIT: masz mój przykład który dawniej zrobiłem: 3D as 2D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mipo57 Opublikowano 30 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 nie ma kamery perspektywicznej. jest tylko d3d_start(), skrypt na sześcian i obiekt podoążający za myszą niestety link mi nie działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 prawy przycisk myszy -> zapisz element docelowy jako.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mipo57 Opublikowano 30 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 w tym przykładzie jest tak samo niby to nie pszeskadza ale w mojej grze zaoszczędziło by wiele pracy chodzi oto że w roomie masz tak o o g o o o o o o o a w grze jest tak o o o o o o o g o o legenda o= obiekt = gracz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 nie rozumiem dwóch rzeczy: 1. że w moim przykładzie jest tak samo, czyli źle? dziwne ale jakoś w gta2 raczej nie było inaczej. 2. tego co teraz napisałeś w tej legendzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mipo57 Opublikowano 30 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 sory w poście wyszło inaczej niż jak pisałem zaraz pokaże w paincie legenda= o=obiekt g = gracz jakoś nie mogę dodać zdjęcia wejdź na mój download i otwórz lal.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 dopiero teraz doczytałem że o oś Y chodzi - to normalne, jedyne co musisz to zamienić znak dotatni/ujemny tam gdzie masz os Y lub jakoś spreparować kamerę aby sama skalowała oś Y na przeciwną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mipo57 Opublikowano 30 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 aha dzięki :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się