mipo57 Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 mam taki skrypt: GML draw_set_color(c_green); draw_text(x=0,y=0,'pieniadze: '+string(score)); jak zrobić żeby "pieniandze" chodziło razem z bohaterem jest to draw więc to co jest w faq nie pomoże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bassmaster Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 pieniadze może, ah :D Jak to było chyba GML viewx_viev[0] viewy_viev[0] Musisz w roomie w zakladce view zaznaczyć Enable use of views, oraz visible, when room starts, a w object following wybierasz object w ktorym jest ten kod. Mogłem się pomylić ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 draw_text(obj_player.x, obj_player.y, text); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bassmaster Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 Dawidds masz racje, niedoczytałem jego pytania, sorki :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mipo57 Opublikowano 28 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 Dawidds dzięki . Bassmaster niestety w tym kodzie to nie zadziała ale dzięki za dobre chęci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi