Skocz do zawartości

Telewizor do niewielkiego pokoju


GladiusX

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Od kilku dni posiadam konsolę Playstation 2 (jestem z niej zadowolony grafika jest super) jednak moją mamę wkurza, to że ciągle siedzę w salonie i napierniczam w gry. Zaczęła się zastanawiać nad jakimś małym telewizorkiem do mojego pokoju żebym mógł u siebie grać. Nie specjalnie poszedłem do biedronki i zobaczyłem taki telewizorek 14" za chyba 250 albo 300 zł. Poszukałem na internecie i znalazłem ten produkt na allegro: http://www.allegro.pl/item745148061_nowy_t...rok_225_zl.html jak myślicie (nie mówię że chcę go kupić) czy wystarczyło by mi to do oglądania telewizji i (to jest główny cel) grania na konsoli? Czy może coś innego? Polećcie coś nie przekraczającego 325-350 zł! Z góry dziękuję!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jaki telewizorek byście polecili? Bo jeszcze gdzieś miałem linka do większego za 325 zł chyba 19 albo 22" to już jest chyba większy wypas co? A wy co wy byście polecili ja w tym czasie poszukam linka lub innego TV.

 

EDIT: O to było coś takiego 21'' zresztą sami poczytajcie to będzie lepsze cy ten format ekranu będzie zły do tego co chcę z nim zrobić? 4:3 http://www.allegro.pl/item791237537_telewi...roclaw_hit.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak możesz to kupuj z większą przekątną ekranu, bo na takim małym ekraniku za fajnie się nie gra.

 

btw jakaś dziwna mania pytania o zakup różnych rzeczy się zrobiła. Jeszcze komputer to rozumiem, ale telewizor? ;o

Weź przestań, telewizory kineskopowe różnią się od siebie głównie przekątną. Więc nie wiem, jaki masz problem ze znalezieniem telewizora...

 

E:

cy ten format ekranu będzie zły do tego co chcę z nim zrobić? 4:3

Co chcesz z nim zrobić? Jak ma możliwość zmiany formatu (o czym nie ma informacji) To sobie zmienisz na 16:9 czy co tam chcesz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach