ziomekkamil Opublikowano 17 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 siemka mam maałe pytania 1pyrtanie mam obie kolesia który sobie chodzi i we mnie mierzy i za mną chodzi co crobic ze jak sie zbliże to wtedy bendzie strzelał i chodził za mną 2 pytanie mam se gracza który ma rotate 72 i sie obkręca za myszką jak jest zwrócony w prawo to trzela z idealenie z pistoletu a jak jest zwrucony w góre to strzla z ręki jak zrobic zeby wszendzie strzelał z pistoletu a nie z ręki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borubarartur Opublikowano 17 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 który to raz ludzie pytacie się o to samo, przeglądać forum! No i nazwa tematu nie taka jaka powinna być Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomekkamil Opublikowano 17 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 tylko że ja znalazłem ale nic nierozumiem! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 17 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 1) zrób sobie zmienną sledzic=0 W step daj: GML if(point_distance(x,y,gracz.x,gracz.y)<100) //Jeśli odległość od gracza jest mniejsza niż 100 sledzic=1; //uruchamiamy śledzenie</span></span> I teraz wszystkie instrukcje odpowiedzialne za śledzenie rób tylko jeśli sledzic==1 czyli dodaj wszędzie gdzie trzeba if(sledzic==1) 2) Tworzenie pocisku: GML instance_create(x+lengthdir_x(10,direction),y+lengthdir_y(10,direction),pocisk); Pytanie padło już tysiące razy. Wystarczy poszukać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matyxon Opublikowano 17 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 1. if distance_to_object(obiekt0) { twoj kod } 2. użyj lengthdirów E: Plat szybszy ; p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się