Skocz do zawartości

Losowa muzyka


Rekomendowane odpowiedzi

Najprościej dodać wszystkie dźwięki do tablicy i potem wylosować indeks.

 

 

EDIT:

 

np.:

 

CREATE

s[0] = sound0;
s[1] = sound1;
s[2] = sound2;

 

COLLISION

sound_play(s[round(random(3))]);

 

 

Pisane z pamięci, więc mogą być błędy, ale z tym sobie chyba poradzisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...