ziomekkamil Opublikowano 9 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 Mam problem gdyż zrobiłem gre dla 2 graczy lecz 2 gracz nierobi animacji a ma wszystko oprucz:(inne ustawienia chodzienia) tak jak pierwszy pierwszy normalnie chodzi i robi animacje a 2 ma tylko animacje stoi a jak daje np w --> to idzie animacją stoi i nierobi animacji zmieniłem w kodzie playanimation Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 9 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 Może byś pokazał kody na poruszanie, bo jasnowidzami nie jesteśmy. (Ha, stare ale jare :P ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomekkamil Opublikowano 9 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 Może byś pokazał kody na poruszanie, bo jasnowidzami nie jesteśmy. (Ha, stare ale jare :P ) create speedH = 0; speedV = 0; // Podstawowe parametry speedMaxH = 5; //Maksymalna prędkość w poziomie speedMaxV = 8; //Maksymalna prędkość w pionie speedJump = 12; //Maksymalna siła wyskoku // Parametry zmienne speedFriction = 0; //Tarcie speedAcceleration = 0; //Przyspieszenie speedGravity = 0; //Grawitacja // Dokładność obliczeń precision = 2; // Zmienne konfiguracji klawiszy keyUp = vk_up; keyDown = vk_down; keyLeft = vk_left; keyRight = vk_right; // Animacje animationInit(); animationStoi = animationAdd( stoi, 0.5 ); animationIdzie = animationAdd(idzie, 0.4 ); animationSkacze = animationAdd(skok, 0.6 ); animationStrzela = animationAdd(strzela,1); animationstrzelaw = animationAdd(strzelaw,0.6); time=0 Step // Gracz jest w powietrzu if( place_free( x, y + 1 ) ) { speedFriction = 0.1; speedAcceleration = 0.1; speedGravity = 0.3; } else // Gracz stoi na platformie { speedFriction = 0.4; speedAcceleration = 0.5; speedGravity = 0; // Skok if( keyboard_check( vk_numpad8 ) ) speedV = -abs( speedJump ); } // Grawitacja speedV += speedGravity; // Skok cd. if( speedV < 0 ) { if( keyboard_check_released( vk_numpad8 ) ) speedV /= 2; } // Ograniczenia if( abs( speedV ) > speedMaxV ) speedV = speedMaxV * sign( speedV ); // Ruch pionowy _s = sign( speedV ) / precision; repeat( abs( speedV ) * precision ) { if( place_free( x, y + _s ) ) y += _s; else { speedV = 0; break; } } var _s; // Ruch w lewo if keyboard_check(vk_numpad4 ) speedH -= speedAcceleration; else // Ruch w prawo if keyboard_check( vk_numpad6 ) speedH += speedAcceleration; else // Tarcie speedH = max( 0, abs( speedH ) - speedFriction ) * sign( speedH ); // Ograniczenia if( abs( speedH ) > speedMaxH ) speedH = speedMaxH * sign( speedH ); // Ruch poziomy _s = sign( speedH ) / precision; repeat( abs( speedH ) * precision ) { _pf = !place_free( x, y + 1 ); if( _pf && place_free( x + _s, y + 2 ) ) { x += _s; y += 2; } else if( _pf && place_free( x + _s, y + 1 ) ) { x += _s; y += 1; } else if( place_free( x + _s, y ) ) { x += _s; } else if( _pf && place_free( x + _s, y - 1 ) ) { x += _s; y -= 1; } else if( _pf && place_free( x + _s, y - 2 ) ) { x += _s; y -= 2; } else { animationPlay( stoi ); speedH = 0; break; } } var _s, _pf; Endstep // Kierunek animacji if( speedH != 0 ) image_xscale = sign( speedH ); // Gracz jest w powietrzu if( place_free( x, y + 1 ) ) animationPlay(skok); else // Gracz jest na platformie { // Gracz stoi if( speedH = 0 ) animationPlay( stoi ); else // Gracz porusza się animationPlay(idzie ); } if place_meeting(x,y+1,obj_blok1) and keyboard_check(vk_enter) {animationPlay(strzela)} if not place_meeting(x,y+1,obj_blok1) and keyboard_check(vk_enter) {animationPlay(strzelaw)} Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matyxon Opublikowano 9 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 podaj koda z skryptu z AnimationAdd i AnimationPlay E: widze że Ci się nudziło ; D, wystarczyło dać [.gml] kod [/gml.] a nie kolorować samemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 9 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 Po pierwsze to istnieje coś takiego jak tag GML i weź że gu używaj w postach bo to się czyta o wiele przyjemniej! Coś jest nie tak z tymi twoimi funkcjami do animacji. Nie musiałeś nam dokładnie tego wszystkiego dawać tylko to co odpowiada za błędy. A ty nam nie dałeś kompletnie nic co może nam się przydać. Pokaż te swoje funkcje do animacji. Tylko w tagach GML! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomekkamil Opublikowano 9 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 Po pierwsze to istnieje coś takiego jak tag GML i weź że gu używaj w postach bo to się czyta o wiele przyjemniej! Coś jest nie tak z tymi twoimi funkcjami do animacji. Nie musiałeś nam dokładnie tego wszystkiego dawać tylko to co odpowiada za błędy. A ty nam nie dałeś kompletnie nic co może nam się przydać. Pokaż te swoje funkcje do animacji. Tylko w tagach GML! chodzi mi oto zeby 2 grac robil animacje tak jak 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 9 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 Ja wiem o co chodzi! Ale pokaż kod tych funkcji bo coś masz źle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomekkamil Opublikowano 9 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 podaj koda z skryptu z AnimationAdd i AnimationPlay E: widze że Ci się nudziło ; D, wystarczyło dać [.gml] kod [/gml.] a nie kolorować samemu animationCount += 1; animation[animationCount,0] = argument[0]; animation[animationCount,1] = argument[1]; return animationCount; if( !is_real( argument[0] ) ) return false; if( argument[0] < 0 || argument[0] > animationCount ) return false; sprite_index = animation[argument[0],0]; image_speed = animation[argument[0],1]; return true; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 9 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 Człowieku, czy ja mówię niewyraźnie? Używaj tagów GML jak wstawiasz jakiś kod na forum! -_- A do funkcji AnimationPlay nie masz wysyłać nazwy sprite'a tylko nazwę zmiennej do której go przypisałeś. Czyli na przykład: GML animationPlay(animationSkacze); zamiast tego: GML animationPlay(skok); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomekkamil Opublikowano 9 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 thx dziala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się