Skocz do zawartości

Healthbar


szpaq99

Rekomendowane odpowiedzi

Bo jesli max wartosc image_xscale powinna byc tam rowna 1 (wtedy mamy normalna szerokosc obrazka)

to nie mozesz po prostu wcisnac tam hp, bo ono jest za duze

 

Musisz je jakos sprowadzic do nizszej wartosci, np jesli twoje maksymalne hp to 100, wpisujesz tam hp/100. Wtedy przy jego maksimum wyjdzie tam wartosc 1 = normalny pasek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrobiłem sobie bullet time takim sposobem room speed = 30/2

 

ale jak zrobić do tego teraz health bar (no nie healthbar no niech bedzie bullet bar)

 

GML
draw_sprite_ext( Spr_Health_1, image_index, 0, 0, hp/MAX, image_yscale, 0, image_blend, image_alpha );

Bullet bar ma być robiony tym sposobem> SORKA ZA ODŚWIEŻENIE TEMATU

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...