MeloPL Opublikowano 23 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2009 Witam. Jak zrobić coś takiego, by obiekt płynnie falował po określonym obszarze (i za poza niego nie wychodził) w losowych kierunkach (ewentualnie coś w kształcie ósemki)? Obiekt, który ma się płynnie przemieszczać nazywa się "kasztan", a drugi obiekt odpowiedzialny za obszar ruchu kasztana nazywa się "obszar" (oczywiście nie wiem, czy ten drugi obiekt się w ogóle przyda). Od razu zaznaczę, że nie chcę, by dało się sterować obiektem "kasztan", a żeby wykonywał on sam losowe ruchy, ale płynnie, w kształcie falowania, lub cyfry 8. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 23 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2009 Użyj pathy. Tworzysz path w kształcie ósemki i w create kasztana dajesz path_start czy coś takiego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MeloPL Opublikowano 23 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2009 O, dzięki! Path tworzy się w roomie :D No, może nie jest random, ale jak się ustawi taką ścieżkę, to na pewno nikt nic nie zauważy :) Dzięki wielkie. :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 23 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2009 Można i random. Najpierw path_add. Potem parę razy path_add_point czy jakoś tak,random x i y wewnątrz obszaru. Teraz path_set_closed(1), funkcja od ustawiania aby path był łagodną krzywą i path_start. Napiszę ci później jak to dokładnie ma wyglądać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się