Skocz do zawartości

zeby odbierany obiekt chodził płynnie


rzepek

Rekomendowane odpowiedzi

GML
if global.my_player=object_player

{

ruch();

 

//wysylanie

if global.alarm1>0

{

global.alarm1 -= 1;

}

else if global.alarm1 = 0

{

global.alarm1 = 10;

// Tutaj wysyłamy pozycję obiektu

mplay_data_write(1+(10*object_player),direction);

mplay_data_write(2+(10*object_player),x);

mplay_data_write(3+(10*object_player),y);

mplay_data_write(4+(10*object_player),image_angle);

 

}

mplay_data_write(0+(10*object_player),speed);

 

}

else

{

//odbieranie

speed=mplay_data_read(0+(10*object_player));

direction=mplay_data_read(1+(10*object_player));

x=mplay_data_read(2+(10*object_player));

y=mplay_data_read(3+(10*object_player));

image_angle=mplay_data_read(4+(10*object_player));

 

mam taki kod, i pytanie...

obiekt mi skacze zamiast plynnie sie poruszac

zrobiłem se mój alarm zeby nie wysyłać wszystkiego co jeden krok, ale speed wysyłam w kazdym kroku.

jesli usune calkiem x i y to bedzie w porządku, nie skacze, plynnie obiekt jedzie, no ale wiadomo ze tak nie mozna bez x i y, bo latwo o buga.

Moim celem jest zeby w przypadku laga obiekt sie nie zatrzymywał tylko jechal caly czas.

Jakaś rada ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz użyć move_towards_point, żeby poruszyć obiekt do odebranych X i Y, ewentualnie porównać direction i point_direction( x, y, odebrane_x, odebrane_y ). Pamiętaj tylko, żeby odebranej pozycji nie zapisywać w zmiennych X i Y bo będzie Ci ten obiekt przeskakiwać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

move_towards mi nie robi, moze i skokow nie bedzie, ale w przypadku laga obiekt dalej zostanie w miejscu.

Wytłumacz mi dlaczego on właśnie w miejscu zostaje skoro ma speed=odebrane_speed, wedlug mnie powinien jechac z predkoscia ktora ma.

przy wyjsciu klienta z gry to samo, powinien jechac z predkoscia speed.

Jakas rada ?

"Pamiętaj tylko, żeby odebranej pozycji nie zapisywać w zmiennych X i Y bo będzie Ci ten obiekt przeskakiwać."

jesli to ma pomóc to powiedz mi dokladniej o co ci chodzi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...