rzepek Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 GML if global.my_player=object_player { ruch(); //wysylanie if global.alarm1>0 { global.alarm1 -= 1; } else if global.alarm1 = 0 { global.alarm1 = 10; // Tutaj wysyłamy pozycję obiektu mplay_data_write(1+(10*object_player),direction); mplay_data_write(2+(10*object_player),x); mplay_data_write(3+(10*object_player),y); mplay_data_write(4+(10*object_player),image_angle); } mplay_data_write(0+(10*object_player),speed); } else { //odbieranie speed=mplay_data_read(0+(10*object_player)); direction=mplay_data_read(1+(10*object_player)); x=mplay_data_read(2+(10*object_player)); y=mplay_data_read(3+(10*object_player)); image_angle=mplay_data_read(4+(10*object_player)); mam taki kod, i pytanie... obiekt mi skacze zamiast plynnie sie poruszac zrobiłem se mój alarm zeby nie wysyłać wszystkiego co jeden krok, ale speed wysyłam w kazdym kroku. jesli usune calkiem x i y to bedzie w porządku, nie skacze, plynnie obiekt jedzie, no ale wiadomo ze tak nie mozna bez x i y, bo latwo o buga. Moim celem jest zeby w przypadku laga obiekt sie nie zatrzymywał tylko jechal caly czas. Jakaś rada ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 16 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2009 Możesz użyć move_towards_point, żeby poruszyć obiekt do odebranych X i Y, ewentualnie porównać direction i point_direction( x, y, odebrane_x, odebrane_y ). Pamiętaj tylko, żeby odebranej pozycji nie zapisywać w zmiennych X i Y bo będzie Ci ten obiekt przeskakiwać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzepek Opublikowano 16 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2009 move_towards mi nie robi, moze i skokow nie bedzie, ale w przypadku laga obiekt dalej zostanie w miejscu. Wytłumacz mi dlaczego on właśnie w miejscu zostaje skoro ma speed=odebrane_speed, wedlug mnie powinien jechac z predkoscia ktora ma. przy wyjsciu klienta z gry to samo, powinien jechac z predkoscia speed. Jakas rada ? "Pamiętaj tylko, żeby odebranej pozycji nie zapisywać w zmiennych X i Y bo będzie Ci ten obiekt przeskakiwać." jesli to ma pomóc to powiedz mi dokladniej o co ci chodzi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się