trolu122 Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 jak zrobić takie machnięcie ręką że, obj_reka x=player.x y=player.y direction=point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y) i gdy macham myszką to macham ręką, i kiedy przeciwnik dostanie z takiego machniecia to zabiera mu życie, im wieksze machniecie (kąt machniecia) tym wieksze obrażenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 16 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2009 GML // Create pdir = direction; // Step pdir = direction; x = player.x; y = player.y; direction = point_direction( x, y, mouse_x, mouse_y ); // Kolizja z przeciwnikiem other.hp -= abs( direction - pdir ); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się