Skocz do zawartości

Peoblem z ruchem


szpaq99

Rekomendowane odpowiedzi

Cze znowu zaczełem bawić się gm ale troszke zapomniałem co i jak. No właśnie jak zrobic aby że jak nacisne schift i strzałke w prawo zmienia mi sprita i przyszpiesza chodzenie bohatera zrobiłem tak ale nie działa

 

GML
if keyboard_check(vk_shift) and keyboard_check_pressed(vk_right)

{

sprite_index=Asasin_Walk_Right

x+=10

}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej nie mam taki kod w stepie

 

GML
if keyboard_check(vk_right)

{

sprite_index=Asasin_Walk_Right

image_speed=0.5

x+=4

}

 

if keyboard_check(vk_left)

{

sprite_index=Asasin_Walk_Left

image_speed=0.5

x-=4

}

 

if keyboard_check_released(vk_right)

{

sprite_index=Assasian_Stance_Right

}

 

if keyboard_check_released(vk_left)

{

sprite_index=Assasin_Stance_Left

}

 

if keyboard_check(vk_shift) and keyboard_check_pressed(vk_right)

{

sprite_index=Asasin_Walk_Right

x+=10

}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja zrobiłem tak:

 

GML
if( place_free( x, y + 1 ) )

sprite_index = Assasin_Jump;

else

{

sprite_index=Assasian_Stance_Right

}

 

tylko tweraz jak upadnie na ziemię to zmienia sprita ale na stałe

Spróbuj tak;

GML
//create

jump=0

//step

if( place_free( x, y + 1 ) )

sprite_index = Assasin_Jump;

jump=1

else if(jump==1)

{

sprite_index=Assasian_Stance_Right

jump=0;

}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...