Xedom Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 http://dl.qj.net/PSPConstructor-PSP-Homebr...27670/catid/151 http://www.mediafire.com/download.php?ur51wmzbzmt Aplikacja PSPConstructor pozwala na bardzo łatwe tworzenie homebrew na psp. GUI przypomina to z Game Makera. Amatorskie tłumaczenie readme: Cześć! Jestem CBaroX, a to mój program, PSPConstructor, aplikacja jest w fazie beta i jestem otwarty na sugestie. Jeżeli masz jakiś pomysł, znalazłeś buga itd. to wbijaj: CBaroX.weebly.com i wybierz opcję "Contact Me" lub napisz na mr_midnight3[maupa]hotmail.com (lub na pm) TODO (Do zrobienia?) Dodać funkcjonalne Save/Open (Zapisz/Wczytaj) Dodać więcej bibliotek Dodać sprawniejszą opcję tworzenia EBOOT'ów MOŻLIWOŚCI Program używa komendy devenv z Visual Studio 2008's aby zkompilować twoją grę "under the Visual Studio 2008 environment" (proszę o przetłum.). Używa JGE++ abyś mógł przetestować swoją grę bezpośrednio w Windowsie przed wrzuceniem na psp. JGE++ ma takie oto możliwości: Hardware accelerated 2D rendering including scaling, rotations and colour blending. Geometry shapes rendering, including rectangle, circle, polygons and thick lines. Ładowanie PNG, JPEG oraz GIF. Advanced multiple emitter and key frame based particle system. Fonty bitmapowe. Stereo WAV playback. Hardware MP3 decoding on PSP. Port of HGE helper classes: hgeParticleSystem, hgeDistortionMesh and hgeFont. Proszę o przetłumaczenie wszystkiego czego mi się nie chciało xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpaq99 Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 Super przetestuje to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 sprawdzę, zawsze się jaram najmniejszą rzeczą w tym temacie ;p EDIT: za mało funkcji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 ja proponuję nauczyć się C lub C++. nie będziecie musieli czekać na game makery pod różne platformy, macie pełną kontrolę nad szybkością i strukturą swojego tworu, ale pisanie silnika jednak trwa trochę dłużej niż piętnaście minut ;p ale zaraz sprawdzę to coś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 daj mi na to jakieś porządne kursy, bo ciężko jest mi raczej zacząć a nie chce mi się (póki co) czytać ksiąg o 5241545 stronach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
programista Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 Choćby megatutorial ze strony gamedev.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 ja jechałem na 4 tutorialach z www.psp-team.pl/forumpsp . reszta była doczytywana z netu (lub wykatowana pytaniami ;p). zacznij od tego: http://psp-team.pl/forumpsp/index.php?showtopic=20673 ja zaczynałem od tego, ale to jest już przestarzałe: http://psp-team.pl/forumpsp/index.php?showtopic=1483 a ten megatutorial to właśnie jedna z tych "ksiąg o 5241545 stronach". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
programista Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 No niestety ja miałem doczynienia z zdecydowanie większymi księgami o języku. Widać różne kryteria mamy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 No niestety ja miałem doczynienia z zdecydowanie większymi księgami o języku. Widać różne kryteria mamy... no ja akurat nie lubię czytać 50 stron o tym, jak użyć pętli for. a ten megatutorial taki jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xedom Opublikowano 9 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 EDIT: za mało funkcji Można dodawać własne funkcje... (więc ktoś na 100% zrobi dodakowe liby) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 Można dodawać własne funkcje... (więc ktoś na 100% zrobi dodakowe liby) taa, jasne. na razie to ma takie możliwości jak gówno psie (ale jakieś ma), DSowy edytor był bardziej rozbudowany i nic dalej nie było (z tego co wiem) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kofel Opublikowano 10 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2009 jaklub, ale ty wybredny jesteś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 10 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2009 kofel, ale jak program ma gówniane możliwości, nie moja wina Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kofel Opublikowano 10 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2009 nie od razu dorosłeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się