Will Opublikowano 8 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2009 Byłbym wdzięczny za spr czy dana aplikacja działa poprawnie. Wymaga pixel i vertex shader w wersji 3.0, obsługi VTF i zainstalowanych redistów. Będę wdzięczny jeśli 1-2 osoby sprawdzą czy program uruchamia się poprawnie. http://odsiebie.com/pokaz/5385582---172f.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
progio! Opublikowano 8 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2009 error 0xc0142 win7 x64 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 8 Września 2009 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 8 Września 2009 Działa mi XP PS. pacnij małpe :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
programista Opublikowano 8 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2009 100% działa + świetna wydajność na moim celereonie przy odpalonych kilkunastu aplikacjach. Impressive (woda miodzio);) Zaczynam się bać tego pacmana... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luksor Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 Działa poprawnie na XP SP3 32bit. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragon Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 Kurde, byś mógł dać do Shader i Vertex Model do 2.0 ? Bo mam tylko tyle :( . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 9 Września 2009 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 A spytałeś się taty, czy możesz sciągać niebezpieczne pliki z internetu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CrySec Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 Windows XP SP3 AMD Athlon X2 5200+ 2 GB RAM Sapphire Radeon HD4850 Wyswietla: 273 FPS Wszystko działa, efekt ładny :)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 11 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2009 Jeśli tylko to wyrabia u mnie 220-350fps, to ja już się boję... :x 4GB ram, Intel Core 2 Duo ileśtam 3GHz, Nvidia GeForce 8600GT 256mb. A, i ta woda jest trochę zrypana - im dalej jest kamera, tym woda jest mniej przejrzysta, lol. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 11 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2009 dawidds, ale to jest pożądany efekt ;/ tak jest w naturze, to samo z kątem patrzenia, im bardziej prostopadle tym bardziej przejrzyście, im bardziej równolegle, tym bardziej odbija swiatło od tafli wody :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 11 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2009 BTW. Ta woda jest płaska :< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Will Opublikowano 11 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2009 Kurde, byś mógł dać do Shader i Vertex Model do 2.0 ? Bo mam tylko tyle . Postaram się przygotować taką wersje jednakże na razie pracuje nad innym efektem. Woda działać może bez problemu na 2.0 problemem jest terrain, który jest utworzony na bazie vtf. A, i ta woda jest trochę zrypana - im dalej jest kamera, tym woda jest mniej przejrzysta, lol. Efekt ten jest zgodny z prawami fizyki(Oczywiście jako aproksymacja). Dziwne, że po tylu latach życia tego nie zauważyłeś raczej nie wychowujesz się w pustynnych rejonach ;) . BTW. Ta woda jest płaska :< To może być dla Ciebie szokiem ale w większości gier efekt ten wykonywany jest w ten właśnie sposób. Wszystkie "wody", które widziałeś "niepłaskie" używały vtf a tym samym w większości kart z ps vs 3.0(wody "niepłaskie" używa się do symulowania oceanu, rwących rzek a nie spokojnym zbiorników wodnych). W przeciwnym wypadku jest to wykonywane na cpu co w dzisiejszych czasach jest kiepskim pomysłem. Dzięki wszystkim wielkie za poświęcenie chwili czasu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Will Opublikowano 15 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Witam! Mam kolejny prosty program i potrzebuje kilku osób do testu. Tym razem program wymaga vs i ps 2.0. Chodzi mi głównie o to czy mapowanie działa poprawnie. Przyciśnięcie p -> pong n-normal mapping m-parallax mapping. Tym razem powinno chodzić na win7(testowane na jednym komputerze). link: http://odsiebie.com/pokaz/5541569---a097.html Z góry wielkie dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
progio! Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Elegancko u mnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpaq99 Opublikowano 16 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2009 Działa na Win 7 huRRA ! Ale kamerą troche trzęsię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
programista Opublikowano 16 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2009 XP SP2 i znów wszytko działa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 16 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2009 vista x64 ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Will Opublikowano 28 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 Przepraszam za długą nieobecność ale to z powodu pewnych trudno wykrywalnych błędów. W każdym razie dzięki za testy. Mam tu kolejny programik do przetestowania. Tym razem ps i vs 3.0. Daję screen jak powinien wyglądać output: http://img23.imageshack.us/i/pacu.png/ link do programu: (sterowanie wsad) http://odsiebie.com/pokaz/5795702---4d32.html Z góry wielkie dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 28 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 tak jest w naturze, to samo z kątem patrzenia, im bardziej prostopadle tym bardziej przejrzyście, im bardziej równolegle, tym bardziej odbija swiatło od tafli wodyNie wmawiaj mi, że jak będę patrzył na wodę tuż znad niej (prostopadle), to będzie ona bardziej przejrzysta, niż jak będę patrzył nad nią pod tym samym kątem, tylko wyżej. Nie chodzi mi o to, że jak patrzę bardziej "krzywo" na wodę to jest mniej przejrzysta, to wiem, ale jeśli patrzę na wodę idealnie od góry, to im bardziej się oddalę, tym bardziej będzie ona nieprzejrzysta. Tak w naturze nie ma, i nikt mi tego nie wmówi : [ Jak coś, to co dałeś mi działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 28 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 Nie chodzi mi o to, że jak patrzę bardziej "krzywo" na wodę to jest mniej przejrzysta, to wiem, ale jeśli patrzę na wodę idealnie od góry, to im bardziej się oddalę, tym bardziej będzie ona nieprzejrzysta. Tak w naturze nie ma, i nikt mi tego nie wmówi Refrakcja fal wody robi swoje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 28 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 Ale co ma do tego refrakcja, skoro nie zmieniam kątu patrzenia na wodę, jedynie odległość. A ja nawet miałem możliwość sprawdzenia tego (choć byłem pewien, że mam rację ;x) :D Patrząc na jezioro (w ten sam punkt, był charakterystyczny kamień pod wodą :P) z pół metra, a z ~5 nie było żadnej różnicy w widoczności kamienia :| Woda była tak samo przezroczysta jak wtedy, gdy patrzyłem na nią z bliska. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 28 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 refrakcja to zakrzywienie światła, tym samym zmienia natężenie tego które wpada do oka, niczym normalna zmiana kierunku patrzenia. Poza tym mówisz o 5 metrach, spójrz mi na morze z łódki i z klifu albo lepiej z samolotu nad nim i powiedz czy też tak samo dobrze widzisz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się