Cekol Opublikowano 4 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2009 Witam Bawiłem się ostatnio w allegro, i zrobiłem sobie okienko, w którym była wyświetlana linia z środka okienka do pozycji kursora. Niby wszystko ok, lecz gdy zobaczyłem jak moja aplikacja zżera proca, wyszło mi 80-95% Poczytałem troche, i wyczytałem, że Allegro aby wyświetlić grafikę używa procesora, a nie kartę graficzną , po czym się załamałem... Gdy był robił bardziej skomplikowaną grę pod względem grafiki, to pewnie by zaczeło mulić, a tego nie chce ;< Jest może jakaś alternatywa , tak łatwa jak Allegro , ale używająca do tego karty graficznej? (Jeżeli się myle co do używania proca przez allegro , proszę mnie poprawić) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
en_6280 Opublikowano 4 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2009 ja używam Allegro, ale nie zauważyłem nigdy takiego czegoś!! (jak sprawdzasz użycie procka?? bo ja mam tak z 95% proces bezczynności) jak tobie Allegro nie pasuje to może spróbój OpenGL ponoć nawet Apple go wspiera (to coś już znaczy :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 4 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2009 to może spróbój OpenGL ponoć nawet Apple go wspiera Niemal każda platforma go wspiera ;) ale jeden problem że musiał by sobie sam silnik/framework pisać a to kupe czasu zajmuje :P Zawsze możesz się wziąć za XenoNa :D prosty w obsłudze, ma gotowy framework (okna, interface, zdarzenia, pętla główna, sceny itp, nawet dźwięki, no niemal kombajn :D), tworzenie części graficznej gry to błahostka, dokumentacja również jest, zarówno do silnika jak i frameworka, oraz narzędzia, a co jak co ja potrzebuje testerów, osób które sprawdzą go i pomogą szukać ostatnich niedociągnięć jeśli takowe są :P Może się skusisz? ;) jak tak to się zgłoś do mnie a ja dam Ci najnowsze pliki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kofel Opublikowano 4 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2009 moja aplikacja zżera proca, wyszło mi 80-95% Zrób limit FPS i tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 4 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2009 Zrób limit FPS i tyle. [tuxman]Popieram.[/tuxman] *FATAL ERROR* naprawdę zrób limit FPS (użyj timerów) u mnie daje radę włączyć niezoptymalizowaną grę parę razy. (i do tego nie tnie) komp jest sprzed 5 lat. coś jest nie tak z twoim kodem a jak nie chcesz allegro, SDL. Zawsze możesz się wziąć za XenoNa jest chociaż multiplatformowy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kofel Opublikowano 5 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 Teoretycznie może być crossplatform :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
programista Opublikowano 5 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 Z tego co kojarzę jedzie na winapi (więc niet), ale głowy nie dam... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 5 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 w nieznacznej części tak, ale jak sie przeportuje te nieznaczne części kodu to będzie przenosny :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się