blondi Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Siemka...Mam teraz następujący problem w którym surface już nie pomoże:P aktualnie mam w grze inteligencje w przeciwnikach która: -idzie do mnie -atakuje mnie -ginie -sprawdza czy jestem w odpowiedniej odległości i na lini I tak tu zaczyna się problem Nie wiem jak uniknąć tego że przeciwnicy nachodzą na siebie tworząc fale(wiem że można użyć kolizji itd ale to nie zdaje wogóle egazminu)myślałem o mp_potential_step ale też jakoś nie wychodzi gdzy ustawiłem że linie blokuje parent przeciwnika czyli jak stoi jeden za drugim to ten z tyłu kręci kółka jak się tworzy(czyli w create dla ścisłości) wybiera korzysniejszy to ruchu (wykorzystałem przykład rakiety z gmclanu dzieki za to)i połączyłem to z kodem potworów nikasa z przykładu aliens (jedyne co ze skryptu zostało to 3 zmienne i to "bujanie" się hehehe:D)chciałbym mniejwięcej coś takiego że np w odległości większej od 300 przeciwnik płynnie chodził w randomowym kierunku a nie nagle przeskakiwał i potem szedł wieeeeeeelkim łukiem w moją strone a dalej to już inicjowałby ten skrypt co jest...więc proszę o wielką pomoc. (jeżeli pomoc okaże się baaaaardzo pomocna moge zamiast creditsa dać jako nazwe gatunku<tak mam gatunki w swojej grze>) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się