snaks Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 EEEE mam 2 pytania do Gm 5.0. , 1. Jak zrobić żeby jak się strzeliło np w duży kamień wyszło by z niego 2 średnie a z tych dwóch średnich cztery małe jak się strzeli. 2. Jak zrobić żeby jak się naciśnie gdzieś kursorem to tam leci np nabój A to wszystko do gm 5.0. prosze odpowiadać na oby dwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Nie wydaje ci się, że gm 5.0 jest z deczka PRZESTARZAŁY i NIKT GO NIE UŻYWA? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snaks Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 dlatego to troche trudne pytanie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LoRd DaVeR Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2009 dajesz w obiekcie kamień event collision z obiekt nabój potem w evencie dajesz taki obrazek smietnik (instance deystroy(self)) i code instance_create(średni kamień) instance_create(średni kamień) i tak samo z małym kamieniem tak mi się wydaje lecz nie wiem czy będzie działało na gm5.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2009 gm 5.0 jest z deczka PRZESTARZAŁY i NIKT GO NIE UŻYWA? 5.0 to ostatnia wersja GMa, która nie wymaga rejestracji dla pełnej funkcjonalności. a co, lepiej, żeby cracki ściągał? jak nie wiesz, czemu niektórzy używają GM5.0, to się nie wypowiadaj. naprawdę, różnice nie są takie kolosalne, ja kiedyś używałem 4.3 (później 5.3) i jedyne, co odczułem przy przejściu na 6.1, to zmiana nazw wartości dotyczących viewów. a akurat rozwiązanie wyżej wymienionych problemów jest to samo we wszystkich wersjach od 4.0 włącznie. 1. GML (kolizja z pociskiem) with(other) instance_destroy(); repeat(2) instance_create(x,y,mniejszaskala); instancje_destroy(); 2. GML (klawisz strzau) th=instance_create(x,y,pocisk); th.speed=ilestam; th.direction=ilestam; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapkap Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Nie znam gm 5 ale mam gm 6 i tam bym dal instance_create gdzie?: uzyl bym lenghdirow a skaly dalbym na random poruszanie.. :D EASY! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się