Skocz do zawartości

C++ czy gml?


pan123

Rekomendowane odpowiedzi

Witam was gnębi mnie to pytanie co wybrać pozostawić game makera i ćwiczyć c++?W c++ troche umieA gml w 60%Mniej wiecejI teraz tak interesuje mnie tylko produkcja gier nie programów i tak niewiem czy warto tworzyć np w c++ w allegro gupiego tetrisa tydzień skoro gml zrobie to w pare godzinI tu pytanie czy warto ? C++ vs gml?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tworzyć np w c++ w allegro gupiego tetrisa tydzień

w allegro gupiego tetrisa tydzień

gupiego tetrisa tydzień
AHAHAHAH! I tu padłem :( ja na directx zrobie RPG z animacjami ruchu, ai i ekwipunkiem w 4-5godzin :(

Ja bym wybrał C++ i tak już GMa nie tykam :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Crack padłem na podłogę...

 

Jeśli chcesz kiedyś na poważnie pisać gry powinieneś się przerzucić na c++. Jeśli robisz to tylko dla zabawy radze pozostać przy gm. Każdy kto Ci napisze, że pisanie gier przy użyciu c+biblioteka typu d3d9/opengl możesz uznać za zwykłego kłamce. Zabawa w te klocki to spore wyzwanie, które co prawda pozwala na pisanie świetnych aplikacji ale za ogromną cenę czasu i wyrzeczeń o wymaganej zaawansowanej matmie, fizyce czy ai nie wspominając.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Will: https://gmclan.org/up3535_4_0f4e5ce26a.html (w razie czego - kredy za graphics.h)

Dałem bez liba od essphyse, jak chcesz to w ogóle możesz se wywalić wszystkie funkcje zaczynające się na ess~~, potrzeba SDK directx

Output: https://gmclan.org/up3535_4_bcb0cf72d4.html

(wstępna wersja animacji do Miniss :D)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...