pan123 Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Witam was gnębi mnie to pytanie co wybrać pozostawić game makera i ćwiczyć c++?W c++ troche umieA gml w 60%Mniej wiecejI teraz tak interesuje mnie tylko produkcja gier nie programów i tak niewiem czy warto tworzyć np w c++ w allegro gupiego tetrisa tydzień skoro gml zrobie to w pare godzinI tu pytanie czy warto ? C++ vs gml? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziutt Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Samo zalozenie tego tematu pokazuje ze jestes niezdolny ( przynajmiej chwilowo ) do tworzenia gier . Ochlon i wroc za rok jak zrozumiesz swoje bledy.... // Btw. Przysiegam ze gdzies na forum jest taki sam temat Oo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pan123 Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Jakie błedy a niemugł byś po prostu odpowiedzieć na moje pytanie?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 tworzyć np w c++ w allegro gupiego tetrisa tydzień w allegro gupiego tetrisa tydzień gupiego tetrisa tydzieńAHAHAHAH! I tu padłem :( ja na directx zrobie RPG z animacjami ruchu, ai i ekwipunkiem w 4-5godzin :( Ja bym wybrał C++ i tak już GMa nie tykam :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 AHAHAHAH! I tu padłem sad.gif ja na directx zrobie RPG z animacjami ruchu, ai i ekwipunkiem w 4-5godzin sad.gif AHAHAHAH! Gówno a nie rpg :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 @UP: tak na prawdę to jak się to wszystko zrobi to pozostają questy, npc i mapka :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpaq99 Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 A Object Pascal też dobry język. Poza tym, lepiej naucz się prostego jakiegoś języka, może jakiegoś basica. Graficznie też gry ładne w nich wychodzą/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 A Object Pascal też dobry język. Poza tym, lepiej naucz się prostego jakiegoś języka, może jakiegoś basica. Graficznie też gry ładne w nich wychodzą/Napisał, że potrafi C++ -_-' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 No, basic to niestety trochę bez przyszłości, ale i tak mam do niego sentyment jak pisałem w nim na Amstradzie 1 cls 2 print "sdfgvisdfighsdf" 3 goto 2 run tyle pamietam :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Will Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 @Crack padłem na podłogę... Jeśli chcesz kiedyś na poważnie pisać gry powinieneś się przerzucić na c++. Jeśli robisz to tylko dla zabawy radze pozostać przy gm. Każdy kto Ci napisze, że pisanie gier przy użyciu c+biblioteka typu d3d9/opengl możesz uznać za zwykłego kłamce. Zabawa w te klocki to spore wyzwanie, które co prawda pozwala na pisanie świetnych aplikacji ale za ogromną cenę czasu i wyrzeczeń o wymaganej zaawansowanej matmie, fizyce czy ai nie wspominając. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 @Will: https://gmclan.org/up3535_4_0f4e5ce26a.html (w razie czego - kredy za graphics.h) Dałem bez liba od essphyse, jak chcesz to w ogóle możesz se wywalić wszystkie funkcje zaczynające się na ess~~, potrzeba SDK directx Output: https://gmclan.org/up3535_4_bcb0cf72d4.html (wstępna wersja animacji do Miniss :D) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pan123 Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 No a mi chodzi o 2d to game maker czy c++ jest lepszy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Już wcześniej ci napisał will, że jeśli chodzi o czas i zabawę - GM, a jeśli chodzi o pisaniu na poważnie i tracąc czas, mając więcej możliwości - C++. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Will Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Zwracam honor myślałem, że chodzi o coś na wyższym poziomie. Jeśli potrzebujesz tylko do gier 2d to nawet się nie bierz za c szkoda czasu, zanim napiszesz coś sensownego sporo czasu minie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się