uzu13 Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Witam po raz kolejny. Mam przeciwnika ktory strzela do mnie jak podchodze na odleglosc 150. Jak mam zrobic aby ten przeciwnik strzelal do mnie w czasie mniej wiecej co 1s jeden strzal?? Bo teraz srzela jak z karabinu:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Ustaw mu alarmy lub jakąś zmienną, np. Create GML delay = 0; Step: GML if( delay <= 0 ) { kod na strzelanie ( razem ze sprawdzaniem odleglosci ) delay = room_speed; } else delay -= 1; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pan123 Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 No i w alarmach też ustawiasz że co 1 sec czyli 30 o ile sie niemyle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uzu13 Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 cos z tymi alarmami mi nie wychodzi... u przciwnika mam taki kod if distance_to_object(Gracz) <150 ( instance_create(x,y,pocisk) ) i gdzie teraz mam dodac alarmy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pan123 Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 To wogule mogło by działać na takiej zosadzie że tam co masz create To tam dajesz alarm I w alarmie odliczanie i jak odliczy to tworzy obiekt i wycofuje licznik odliczania... Ja tak sądze ale i tak dam ci zaraz przykład w edicie. Edit: masz obcy przykład w moim wykonaniu w uploaderze ten co ma około 500 kb Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 GML[Create] shot = true alarm[0] = room_speed*2//co 2 sek strzal [step] if (distance_to_object(Gracz) <150) { if (shot) { //strzelanie shot = false; } } [Alarm[0]] shot = true alarm[0] = room_speed*2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 lol, dziwnie to robicie :x create GML alarm[0] = room_speed*2; alarm[0] GML alarm[0] = room_speed*2; instance_create(x,y,obj_pocisk); ot, cała filozofia ;d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 tylko twój kod na strzał nikas nie ma względu na odległość strzelającego do gracza ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 hunter: wiem, bo przecież koleś napisałem wyraźnie ŻE MA NA TO KOD :) to po co dać nowy? wystarczy mój wkleić w miejsce zwykłego instance_create(x+0,y+0,obj_pocisk) , bo pewnie tak ma skoro strzela jak maszynówa ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uzu13 Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Z room speed pociski staly w miejscu... ale zrobilem tak: Step: GML if distance_to_object(Gracz) <150 { alarm[1] = 30 } Alarm[1]: GML alarm[1] = 30; instance_create(x,y,Naboj_bota) i juz strzela co 2s ale jak odchodze to dalej strzela.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 if distance_to_object(Gracz) <150 { alarm[1] = 30 } else { alarm[1] = -1 } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uzu13 Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Juz sobie poradzilem :D Poprostu zamieniłem jeden znak:D GML if distance_to_object(Gracz) <150 { alarm[1] = 30 } NA TAKI GML if distance_to_object(Gracz) >150 { alarm[1] = 30 } Więc zamykam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi