MeloPL Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Witam, od niedawna postanowiłem stworzyć grę, ciachankę, czy jak by to nazwać. No, w każdym razie mam problem właśnie z tym ciachaniem (brak wiedzy/umiejętności :( ). Jak (dla mnie :>) wiadomo, jestem bardzo początkujący, no i nieraz mam problemy z drobnostkami. W tym momencie mam jednak problem z (moim zdaniem) większym kawałkiem do zgryzienia, no... Koniec przedmowy. A więc problem polega na tym, że kompletnie nie potrafię zrobić skryptu dla ostrza (tego: http://img40.imageshack.us/img40/3480/ostrze.png ), który ma odpowiadać za to, by przy ruchu myszką w tył, skręciło ono w dół (z punktem środka* w lewym, dolnym rogu sprite'a), ciachając przy tym przeciwnika, a przy ruchu myszki w przód, skręciło ono w górę, nic nie robiąc przeciwnikowi (znowu z tym samym punktem środka na sprite'cie). * to, co nazywam punktem środka, ma odpowiadać temu, co (na przykład) jest w karuzeli, na jej środku; to, co się kręci, do czego są przypięte wagony (taki jakby kręcący się drążek). Trzeba sobie to wyobrazić, jak wygląda, by zrozumieć, bo ja sam dobry w tłumaczeniu niestety nie jestem. :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matyxon Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Create: Speed = 5 Step: direction = point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y) image_angle = direction To nie dokładnie to czego chciałeś ale może ci się przydać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...