Anubarak Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Mogliście by mi wytłumaczyć co znaczą poszczególne parametry funkcji mp_potential_settings(maxrot,rotstep,ahead,onspot), ponieważ w dokumentacji nie da się tego odczytać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pan123 Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Wpisz w indexie helpu game makera i skopiuj do tłumacza angielsko-polskiego ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Może przetłumaczę to do dokumentacji na GMC i w edicie dam link EDIT: pivot już zrobił ten wpis w dokumentacji https://gmclan.org/index.php?wiki=article&zm=154 mp_potential_step (x, y, stepsize, checkall) // - Podobnie jak w poprzednia funkcja, funkcja ta pozwala na przykład zrobić krok w kierunku określonego punktu. Ale w tym przypadku ta funkcja stara się omijać przeszkody. Gdy np. napotkała by solidną instancję (lub jakikolwiek przykład jest prawdziwy checkall) będzie zmieniać kierunek ruchu, aby spróbować ominąć obiekt i poruszać go. Ominięcie nie jest gwarantowane do działania, ale w większości przypadków będzie skutecznie doprowadzało np. do celu. Funkcja ta zwraca czy cel został osiągnięty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się