Lidzet Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Pomóżcie. Choć ustawiam środek do naboje w stronę celownika zamiaste lecieć z ustawionego centrum na spricie to jak na złość lecą z boku. Dopiero pod kątem 200-180 stopnik leća w miare. Tak dokładniej to wygląda to tak jakby naboje pojawiały się znikąd koło sprita. jakieś 3-4pixele nawet. Jak ustawić dany punkt skąd mają lecieć naboje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Napisałeś to tak że mogę sie jedynie domyślać że trzeba użyć lengthdirów. Weź że napisz to jakoś precyzyjniej a najlepiej pokaż te sprity i gdzie masz origin. No i kody przede wszystkim. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lidzet Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Oto cała gra http://www.speedyshare.com/369466355.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Okazuje się że koleś nie potrzebował lengthdirów bo ustawił origin na lufie pistoletu. A błąd wynikał stąd, że koleś nie ustawił pociskowi originu na środku -_- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pan123 Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2009 No to problemu niema weź zrub osobny obj pistolet I weź W step Pistoletu: x = x.hero y = y.hero i weź w pistolecie Zrub to twoje instance create objpocisk ... Chyba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapkap Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Użyj "create instance of an object "strzala"" w miejcu gdzie uzyj lenghdirow .Obiekt strzala ma miec w "stap event" klocek z czerwonymi strzalkami tam ustaw predkosc i kierónek strzalów <predkosc ja zazwyczaj ustawiam 3> :blink: No i to chyba na tyle... To raczej taki sobie sposób bo trzaba miec dwa klawisze na dwie strony strzalu ja bym uzyl kodu ze jesli sprite jest *np.* gracz_prawo then zrob obiekt bullet... ale chyba lepiej zrobic tak w obiekcie strzala <create event> if sprite gracz prawo and key press vk_space Pozniej napisze kody ale pomysl chyba podsunolem jesli nie sry :sleep1: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się