Skocz do zawartości

LEFT4LUDZIX


Japanstache

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 213
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Chociaż główna kampania nie będzie strasznie długa, będzie mnóstwo opcjonalnych źródeł zarobku (stare krypty, minigierki) a i po jej zakończeniu będzie sporo do zwiedzenia i zrobienia.

 

Jakby ktoś były tak miły i wyjaśnił mi 39dll, zrobiłoby się tryb dla wielu graczy ze wspólnym przechodzeniem kampanii + dodatkowe mapy podobne do coopa w L4D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Propa, jak bym zrobił krótki testowy scenariusz inspirowany (czyt. zerżnięte wszystko) "Dawno Temu" nie obrazisz się?

 

Każda postać na razie ma kilka umiejętności, często mające wpływ na innych członków drużyny. Dla przykładu, złodziejka jako jedyna może odbijać się od ścian, wspinać i otwierać zamki, lecz bez zaplecza złożonego z krasnoluda przesuwającego skrzynie i broniącego tarczą przed pociskami, maga ożywiającego szkielety i strzelającego kulami energii czy wojownika przyjmującego na klatę jaszczuroludzi i pomagającego się wybić, wiele nie zdziała. Lwia część misji będzie polegała na jak najlepszym wykorzystaniu tych umiejętności by dotrzeć we wskazane miejsce, zlikwidować cel lub uciec z tonącej świątyni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

luzik nie obraże sie. Ale jeśli chcesz być dokładny to ta zielona jest czarodziejką a złodziejem ten najczarniejszy z czarnych, chyba ze chodzi ci tylko o wygląd postaci a nie o (czyt. zerżnięte wszystko) :P

ogólnie ciekawy jestem jak Ci to wyjdzie, a i dobrze że wzorujesz się na najlepszych :D :thumbsup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Propa, zabieram się do pracy :)

 

No, w sumie to prawda, ale zamiast ratować jakieś królestwo wykorzystując fizykę, napełniamy złotem kieszenie wykorzystując coś co się jeszcze w grze pojawi a o czym jeszcze nie mam pojęcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejna porcyjka informacji.

mapka_strategiczna.png

Screen z mapy świata wraz z widokiem aktywnych drużyn. Gracz sam będzie mógł gdzie powędrować, gdzie rozbić obóz i w której tawernie się zatrzymać. Poza tym, sporo lokacji (jak np. górska samotnia albo obóz banitów w lesie) będzie ukryta i gracz będzie mógł ocalić świat nawet tam nie zaglądając albo też przejść cały świat zaglądając pod każdy kamień. Na razie mapa ma 80 pól, w wersji finalnej by się znalazło 200+ (dla porównania, screen przedstawia 20 pól). Myślę nad wprowadzeniem jakiegoś prostego systemu walki turowej, dzięki czemu zakup nowego ekwipunku miałby sens.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

No wiesz Japan, jak zawsze brzmi to wszystko świetnie, pomysły są nowatorskie, ale jeśli w ogóle jakaś część tego projektu zostanie wydana to pewnie pod inną nazwą i ze zmienioną koncepcją. Wiem że najbardziej podnieca cię robienie, ale warto by było już coś wydać, nie sądzisz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...