Lechu4444 Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Macie jakiś pomysł odnośnie tego zagadnienia. Jest jakaś funkcja która tworzy jednego sprite'a z dwóch, ponieważ tego potrzebuje a nie chce robić jednego obiektu i rysować na nim inne sprite'y. Przepraszam Administratorów i modelatorów, bo pewnie już ten temat był nie raz poruszany, ale jak zaczynam szukać to jedyny wyraz jaki się z tym kojarzy to sprite, a jak wpiszę to w wyszukiwarkę to z samego dziś wylatuje mi 3 strony tematów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kapcior7 Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2009 chodzi ci o animacje szkieletowa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechu4444 Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Nie chodzi o zrobienie 1 sprite'a z dwóch Mam głowę oczy usta nos i włosy w oddzielnym spricie i chce nałożyć na sprite'a głowa nos oczy usta i włosy i stwożyć z tego jednego sprite'a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2009 surface = surface_create( w, h ); surface_set_target( surface ); draw_clear_alpha( c_black, 0 ); draw_sprite( sprite ); draw_sprite( sprite ); draw_sprite( sprite ); surface_reset_target(); sprite_create_from_surface( argumenty ) ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi