Game Maker Fan Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Witam. Robię strzelankę Top-Down. I otóź mam 2 problemy. Stworzyłem możliwość podejrzenia HP wroga po najechaniu na niego myszką. Niestety, jeśli myszka zostanie tam gdzie była, a wrog sie przemesci, widac hp nadal. Screen: 2 Problem jest taki ze pod paskiem zycia wroga, jest stan zycia wroga w liczbach. Gdy do niego strzelam stan nie zmienia się tak jak powinien, może nawet miesza. Mozliwe jest ze zmienne hp (stan zdrowia wroga) mieszają się bo dzieje się tak gdy wrogów jest więcej niż 1. Gdy jest jeden Działa normalnie. Screen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2009 1. U wroga sprawdzaj czy jest na nim mysza za pomocą GML if ( collision_point(mouse_x,mouse_y,id,1,0) ) RYSUJ HP 2. Jeśli używasz wbudowanej zmiennej health to lepiej stwórz sobie swoją własną, bo z tego co mi się wydaje ta wbudowana jest globalna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Game Maker Fan Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2009 OK działa, dzięki Platyna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się