Mosiek Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Witam. Mam problem z kolizjami w mojej platformówce, chce żeby przy kolizji z obj_krata postać nie mogła przez nią przejść, ale mogła koło niej skakać i odejść od niej, w postaci mam event- kolizja z krata i tam kod: GML move_contact_solid(270,4) vspeed = 0 i jak obj_postac dotknie obj_krata to nie może przez nią przejść ale też nie może odejść od niej czy skoczyć obok co zrobić?? jakiego kodu użyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matyxon Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2009 podaj więcej kodu, tu jest wszystko w porządku ;p. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mosiek Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Mi się wydaje,że jest to wina sprite ponieważ druga postać się nie zacina zresztą dam screena jak już wcześniej wspomniałem druga postać się nie zacina tylko ta kulka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matyxon Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2009 odznacz w spritach precise collision, i daj mask hero Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mosiek Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Dobra działa dzięki wielkie zamykam ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi