Templer Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Jak zrobić żeby kulki w mojej grze odbijały się od podłogi w nieskończoność. Link do mojej gry: https://gmclan.org/up4598_12_gra.html (wersja GMK). Przeróbcie moją grę i dajcie mi naprawianą wersje lub napiszcie co mam dopisać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darlix Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2009 E: już wiem :) W kolizji z podłogą zmień na: GML speed=speed/1 I w begin stepie ustaw: GML friction = 0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Damian: I tak się będą zatrzymywać. Wywal wszystko co związane z grawitacją: te wszystkie friction, place_free, gravity itp. I zrób tak: STEP: GML if(place_free(x,y+1)) vspeed+=0.5; Kolizja z podłogą: GML vspeed=-15; EDIT: Damian kurde jaki sens ma ten kod? speed=speed/1 Przecież speed/1 to jest to samo co speed Więc tek kod jest równoważny speed=speed xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darlix Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Ja tylko przeprawiłem jego kod :) A i piłki opadają trochę a potem cały czas skaczą :P Wiec nie mów że nie działa :( E: Echhh :( dzisiaj pisze głupoty :( lepiej będzie żebym dzisiaj już nic nie pisał ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się