Skocz do zawartości

podstawy rpg..


Rekomendowane odpowiedzi

Zrób sobie dwuwymiarową tablicę

 

GML
skille[ 0, 0 ] = "Nazwa skilla";

skille[ 0, 1 ] = 1; // Wymagany lvl

skille[ 0, 2 ] = 10; // Bazowe obrażenia, mnożysz to przez poziom i wykonujesz inne dziwne działania, żeby obrażenia były zmienne i miały dzikowskie liczby po przecinku

skille[ 0, 3 ] = 0; // Na którym poziomie postać ma aktualnie tą umiejętność ( 0 czyli jeszcze się nie nauczyła )

skille[ 1, 0 ] = "Kolejny skill";

// itd.</span>

 

Wystarczy później odwołać się do tej tablicy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...