HrabiaDrako Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Więc,mam taki problem...Jak zrobić prosty rozwój postaci.Co misję dochodzi jakaś umiejętność którą będzie można wybrać z listy i rozwijać.Zależnie od levelu daje różne obrażenia na wrogach.chyba tyle.Proszę o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Zrób sobie dwuwymiarową tablicę GML skille[ 0, 0 ] = "Nazwa skilla"; skille[ 0, 1 ] = 1; // Wymagany lvl skille[ 0, 2 ] = 10; // Bazowe obrażenia, mnożysz to przez poziom i wykonujesz inne dziwne działania, żeby obrażenia były zmienne i miały dzikowskie liczby po przecinku skille[ 0, 3 ] = 0; // Na którym poziomie postać ma aktualnie tą umiejętność ( 0 czyli jeszcze się nie nauczyła ) skille[ 1, 0 ] = "Kolejny skill"; // itd.</span> Wystarczy później odwołać się do tej tablicy :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HrabiaDrako Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 No nie do końca zrozumiałem co co chodzi,w sumie wcale tego nie zrozumiałem.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Jeśli masz zamiar robić rpg a nie wiesz takich rzeczy to wątpię, że CI się uda. Zrób jakąś tam zmienną: GML sila = 4 exp = 0 if (exp = 100) { sila = 5 } //a expa dodajesz za zabicie wroga</span> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zxc108 Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Masz tu przykład dziadka_kleofasa: TU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
47xxxxxxxx Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Nie nazywajcie zmiennej exp...exp to funkcja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Dopóki nie napiszesz nawiasów gm traktuje wszystko jako zmienne. GML exp = exp(100); // to jest gites</span> a że funkcje exp rzadko się stosuje to czemu nie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się