Lechu4444 Opublikowano 31 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2009 Postęp prac nie idzie za szybko to że dodałeś przez 2 dni 3 sprity nie oznacza że gra ruszyła się o 0.6 %, tak na prawdę gra nie jest zrobiona na 10,6% które masz w opisie wypisz sobie to co ma być w tej grze wypisz co jest najważniejsze, co na pewno zajmie najwięcej czasu zaznacz to co masz zrobione i policzysz że w tym tempie jakim powstaje gra powstanie ona za rok, a nie tak jak mówisz za 1-2 miesiące(10% w dwa dni). Pisanie strategii nie jest takie łatwe pomyśl 10% to na pewno sama sztuczna inteligencja. E. 200 post Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 31 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2009 Wiesz Lechu. Są tacy ludzie co znajdą fajny przykład z AI wklejają do gry i już mają 10% więcej :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markar Opublikowano 31 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2009 Jak by co, to ja sam napisałem AI(dlatego jest wadliwe xD). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechu4444 Opublikowano 31 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2009 @Egzekutor: widziałeś gdzieś na GMClan-ie przykład AI w strategii? Chciałem chłopakowi powiedzieć że się myli z tymi 10,6% i pokazać że gra nie idzie wcale tak szybko. Na razie zrobił tylko AI poruszania jednostek które jest wadliwe jak sam powiedział(patrz post wyżej, a gdzie zdobywanie surowców, budowanie budynków, rekrutowanie armii. Wątpię żeby był przykład takiego AI na GMClan. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 31 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2009 A kto powiedział, że przykład musi być na gmclan ? Jest wiele innych stron z przykładami do Gm'a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markar Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Ostatnio się ociągałem, więc zaczynam robić koszary, a oprócz tego wymyśliłem na szybko fabułę: Dawno, dawno temu, w odległych czasach, powstała starożytna cywilizacja, bardzo szybo się rozwijała. Kiedy nagle, nie wiadomo skąd, ogniste kule zaczęły spadać z nieba, wszystko zostało zniszczone. Przetrwała jedynie mała wioska, która podobno przetrwała, dzięki znajomości potężnej magi. Nagle niewiadomo skąd, zaatakowały ich dziwne istoty, wśród nich rozróżniano smoki. Wioska odparła atak, lecz poniosła duże straty. Wśród ludzi którzy przeżyli, był dzielny młody chłopiec, który ponoć pokonał jednego smoka. Dziesięć lat później, kiedy powstało już dużo miast, choć w krótkim czasie, mianowano tego chłopca na króla, miał na imię Aragon, rządził dobrze. Wielcy prorocy, a wśród nich wielki Nostradamus, przewidział że niedługo wielkie i potężne istoty przejmą władzę nad światem, i tylko Aragon, może je powstrzymać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cysior Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Ostatnio się ociągałem, więc zaczynam robić koszary Możesz powiedzieć jak będą działały te koszary? Jakie jednostki będą produkowane ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 nagle, nie wiadomo skąd Nagle niewiadomo skąd, to wreszcie nie wiadomo czy niewiadomo : ). Ale uzasadnij to jakos, bo kijowo brzmi. Aragon LOTR lol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markar Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 cysior: na razie planuję produkowanie(szkolenie) takich jednostek: Miecznik, łucznik, łucznik na koniu, miecznik na koniu. To w koszarach, a w innych budynkach, np. Świątyni będą: kapłani, katapulty, hoplici, ciężcy zbrojni, łucznicy na rydwanach, i to co jeszcze wymyślę :) Planuję mieć wymyślonych 100 jednostek :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Oj nie wiem czy miecznicy wojowali ze smokami:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markar Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 No to będą rycerze, tak pomyślałem i stwierdziłem że rycerze będą lepsi od mieczników :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kinimod Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 w innych budynkach, np. Świątyni będą: kapłani, katapulty to w Świątyni produkuje się katapulty ? XD jak masz ponad 10% gry to ile już wymyśliłeś tych jednostek co ? proponował bym ci zrobić różne nacje i każda z nich miała by swoje oddzielne i własne jednostki i budynki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markar Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Ja mam 10% silnika gry, będą różne nacje, a jednostek nie wymyślam na razie, a mam błąd którego nikt nie naprawi, i będę go dłuuuuuggoooo naprawial. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 apropo tej fabuły po co te pierwsze opcje jakies nagle spadajace z nieba kule, potem nagle nie wiadomo skad potwory, tylko po to zeby po 10 latach znowu wynikło kolejne nagle którego nikt oprócz nostradamusa nie umialby przewidzieć :( wymyśl to jakoś ładniej, fajnie jak w fabule wątki wiążą się ze sobą nie żyją własnym życiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markar Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Mieliście racje, Strategia jest dla mnie za trudna, przerywam projekt, aktualnie pracuję nad Super fighter. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się