Skocz do zawartości

Power age


Markar

Rekomendowane odpowiedzi

Postęp prac nie idzie za szybko to że dodałeś przez 2 dni 3 sprity nie oznacza że gra ruszyła się o 0.6 %, tak na prawdę gra nie jest zrobiona na 10,6% które masz w opisie wypisz sobie to co ma być w tej grze wypisz co jest najważniejsze, co na pewno zajmie najwięcej czasu zaznacz to co masz zrobione i policzysz że w tym tempie jakim powstaje gra powstanie ona za rok, a nie tak jak mówisz za 1-2 miesiące(10% w dwa dni). Pisanie strategii nie jest takie łatwe pomyśl 10% to na pewno sama sztuczna inteligencja.

 

E. 200 post

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Egzekutor: widziałeś gdzieś na GMClan-ie przykład AI w strategii? Chciałem chłopakowi powiedzieć że się myli z tymi 10,6% i pokazać że gra nie idzie wcale tak szybko. Na razie zrobił tylko AI poruszania jednostek które jest wadliwe jak sam powiedział(patrz post wyżej, a gdzie zdobywanie surowców, budowanie budynków, rekrutowanie armii. Wątpię żeby był przykład takiego AI na GMClan.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio się ociągałem, więc zaczynam robić koszary, a oprócz tego wymyśliłem na szybko fabułę:

 

Dawno, dawno temu, w odległych czasach, powstała starożytna cywilizacja, bardzo szybo się rozwijała. Kiedy nagle, nie wiadomo skąd, ogniste kule zaczęły spadać z nieba, wszystko zostało zniszczone. Przetrwała jedynie mała wioska, która podobno przetrwała, dzięki znajomości potężnej magi. Nagle niewiadomo skąd, zaatakowały ich dziwne istoty, wśród nich rozróżniano smoki. Wioska odparła atak, lecz poniosła duże straty. Wśród ludzi którzy przeżyli, był dzielny

młody chłopiec, który ponoć pokonał jednego smoka. Dziesięć lat później, kiedy powstało już dużo miast, choć w krótkim czasie, mianowano tego chłopca na króla, miał na imię Aragon, rządził dobrze. Wielcy prorocy, a wśród nich wielki Nostradamus, przewidział że niedługo wielkie i potężne istoty

przejmą władzę nad światem, i tylko Aragon, może je powstrzymać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cysior: na razie planuję produkowanie(szkolenie) takich jednostek: Miecznik, łucznik, łucznik na koniu, miecznik na koniu.

To w koszarach, a w innych budynkach, np. Świątyni będą: kapłani, katapulty, hoplici, ciężcy zbrojni, łucznicy na rydwanach, i to co jeszcze wymyślę :) Planuję mieć wymyślonych 100 jednostek :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w innych budynkach, np. Świątyni będą: kapłani, katapulty

 

to w Świątyni produkuje się katapulty ? XD

 

jak masz ponad 10% gry to ile już wymyśliłeś tych jednostek co ?

 

proponował bym ci zrobić różne nacje i każda z nich miała by swoje oddzielne i własne jednostki i budynki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

apropo tej fabuły po co te pierwsze opcje jakies nagle spadajace z nieba kule, potem nagle nie wiadomo skad potwory, tylko po to zeby po 10 latach znowu wynikło kolejne nagle którego nikt oprócz nostradamusa nie umialby przewidzieć :( wymyśl to jakoś ładniej, fajnie jak w fabule wątki wiążą się ze sobą nie żyją własnym życiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...