bluks Opublikowano 29 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2009 Mój problem polega na tym że chcem aby global.zyciepasek było brane od jednego obiektu o nazwie potwor. gdy potwor z dzerzy się z strzałą albo na odwrót. Wtedy global.zyciepasek a dokładnej jego liczba bierze się od tego potwora a nie innych. Załóżmy że są 4 obiekt z nazwą potwor. 1.global.zyciepasek w 1 obiekcie wynosi np.40. 2.global.zyciepasek w 2 obiekcie wynosi np.80. 3.global.zyciepasek w 3 obiekcie wynosi np.55. 4.global.zyciepasek w 4 obiekcie wynosi np.24. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cysior Opublikowano 29 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2009 zrob to na zwykłych zmiennych, bo na globalnych nie zrobisz, chyba ze global.zycie[1], global.zycie[2] itd., ale to nie ma sensu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bluks Opublikowano 29 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2009 Ale ja muszę przesłać zyciepasek z obiektu do innego obiektu. Dlatego chćę użyć globalnych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 29 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2009 cysior, nieznasz sie to nie pisz w kolizji objekt "strzala" z obj. "potwor" dajesz global.pokaz_hp=other.hp gdzie global.pokaz_hp przechowuje wartosc dla wyswietlanego paska hp, a w obiekcie potwor musi byc zmienna hp przechowujaca wartosc punktow zycia potwora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się