Skocz do zawartości

id przeciwnika i jego zycie


bluks

Rekomendowane odpowiedzi

Mój problem polega na tym że chcem aby global.zyciepasek było brane od jednego obiektu o nazwie potwor.

gdy potwor z dzerzy się z strzałą albo na odwrót. Wtedy global.zyciepasek a dokładnej jego liczba bierze się od tego potwora a nie innych.

Załóżmy że są 4 obiekt z nazwą potwor.

1.global.zyciepasek w 1 obiekcie wynosi np.40.

2.global.zyciepasek w 2 obiekcie wynosi np.80.

3.global.zyciepasek w 3 obiekcie wynosi np.55.

4.global.zyciepasek w 4 obiekcie wynosi np.24.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cysior, nieznasz sie to nie pisz

 

 

w kolizji objekt "strzala" z obj. "potwor" dajesz global.pokaz_hp=other.hp

 

gdzie global.pokaz_hp przechowuje wartosc dla wyswietlanego paska hp, a w obiekcie potwor musi byc zmienna hp przechowujaca wartosc punktow zycia potwora

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...