Skocz do zawartości

Wczytywanie skryptu z eventu obiektu


Rekomendowane odpowiedzi

yyy... a mozesz podac jakies szczegoly co ty tak w ogole chcesz osiagnac?

 

bo albo problem jest bzdurnie skomplikowany albo wystarczy zastosowac znak '='

Chce w jednym obiekcie przelecieć wszystkie obiekty za pomocą pętli with, potem pobrać z nich kod i go zmodyfikować.

Coś takiego jak script_get_text, ale żeby mi pobrało tekst ze skryptu który jest w evencie obiektu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi Ci o skopiowanie kodu z Eventu 1 do zmiennej w Evencie 2, czy do zmiennej w innym obiekcie?

 

Jeśli do zmiennej w Evencie 2, to wpisujesz:

GML
zmienna = event_perform(/*rodzaj eventu*/,/*numer eventu*/

A do zmiennej w innym obiekcie :

GML
zmienna = event_perform_object(obiekt1,/*to co wyżej*/,/*to co wyżej*/

 

Rodzaje eventów:

ev_create

ev_destroy

ev_step

ev_alarm

ev_keyboard

ev_mouse

ev_collision

ev_other

ev_draw

ev_keypress

ev_keyrelease

 

I numery :

 

Dla Alarmów: Od 0 do 11

Dla Klawiatury: ev_left_button

ev_right_button

ev_middle_button

ev_no_button

ev_left_press

ev_right_press

ev_middle_press

ev_left_release

ev_right_release

ev_middle_release

ev_mouse_enter

ev_mouse_leave

ev_mouse_wheel_up

ev_mouse_wheel_down

ev_global_left_button

ev_global_right_button

ev_global_middle_button

ev_global_left_press

ev_global_right_press

ev_global_middle_press

ev_global_left_release

ev_global_right_release

ev_global_middle_release

ev_joystick1_left

ev_joystick1_right

ev_joystick1_up

ev_joystick1_down

ev_joystick1_button1

ev_joystick1_button2

ev_joystick1_button3

ev_joystick1_button4

ev_joystick1_button5

ev_joystick1_button6

ev_joystick1_button7

ev_joystick1_button8

ev_joystick2_left

ev_joystick2_right

ev_joystick2_up

ev_joystick2_down

ev_joystick2_button1

ev_joystick2_button2

ev_joystick2_button3

ev_joystick2_button4

ev_joystick2_button5

ev_joystick2_button6

ev_joystick2_button7

ev_joystick2_button8

Dla kolizjii: Obiekt kolizyjny

Dla "other": ev_outside

ev_boundary

ev_game_start

ev_game_end

ev_room_start

ev_room_end

ev_no_more_lives

ev_no_more_health

ev_animation_end

ev_end_of_path

ev_user0

ev_user1

ev_user2

ev_user3

ev_user4

ev_user5

ev_user6

ev_user7

ev_user8

ev_user9

ev_user10

ev_user11

ev_user12

ev_user13

ev_user14

ev_user15

Dla STEP: ev_step_normal

ev_step_begin

ev_step_end

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapisz to do zmiennej.

GML
var zmienna;

zmienna = event_perform_object(o_gracz, ev_alarm, 0

show_message( string(zmienna) )

 

Jeśli nie podziała, to sam już nie wiem :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...