Templer Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 Witam Czy jest jakaś funkcja która wczytuje do zmiennej kod z danego eventu obiektu (coś takiego jak object_event_add tylko żeby wczytywała kod do zmiennej a nie dodawała)?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 yyy... a mozesz podac jakies szczegoly co ty tak w ogole chcesz osiagnac? bo albo problem jest bzdurnie skomplikowany albo wystarczy zastosowac znak '=' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Templer Opublikowano 28 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 yyy... a mozesz podac jakies szczegoly co ty tak w ogole chcesz osiagnac? bo albo problem jest bzdurnie skomplikowany albo wystarczy zastosowac znak '=' Chce w jednym obiekcie przelecieć wszystkie obiekty za pomocą pętli with, potem pobrać z nich kod i go zmodyfikować. Coś takiego jak script_get_text, ale żeby mi pobrało tekst ze skryptu który jest w evencie obiektu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 Chodzi Ci o skopiowanie kodu z Eventu 1 do zmiennej w Evencie 2, czy do zmiennej w innym obiekcie? Jeśli do zmiennej w Evencie 2, to wpisujesz: GML zmienna = event_perform(/*rodzaj eventu*/,/*numer eventu*/ A do zmiennej w innym obiekcie : GML zmienna = event_perform_object(obiekt1,/*to co wyżej*/,/*to co wyżej*/ Rodzaje eventów: ev_create ev_destroy ev_step ev_alarm ev_keyboard ev_mouse ev_collision ev_other ev_draw ev_keypress ev_keyrelease I numery : Dla Alarmów: Od 0 do 11 Dla Klawiatury: ev_left_button ev_right_button ev_middle_button ev_no_button ev_left_press ev_right_press ev_middle_press ev_left_release ev_right_release ev_middle_release ev_mouse_enter ev_mouse_leave ev_mouse_wheel_up ev_mouse_wheel_down ev_global_left_button ev_global_right_button ev_global_middle_button ev_global_left_press ev_global_right_press ev_global_middle_press ev_global_left_release ev_global_right_release ev_global_middle_release ev_joystick1_left ev_joystick1_right ev_joystick1_up ev_joystick1_down ev_joystick1_button1 ev_joystick1_button2 ev_joystick1_button3 ev_joystick1_button4 ev_joystick1_button5 ev_joystick1_button6 ev_joystick1_button7 ev_joystick1_button8 ev_joystick2_left ev_joystick2_right ev_joystick2_up ev_joystick2_down ev_joystick2_button1 ev_joystick2_button2 ev_joystick2_button3 ev_joystick2_button4 ev_joystick2_button5 ev_joystick2_button6 ev_joystick2_button7 ev_joystick2_button8 Dla kolizjii: Obiekt kolizyjny Dla "other": ev_outside ev_boundary ev_game_start ev_game_end ev_room_start ev_room_end ev_no_more_lives ev_no_more_health ev_animation_end ev_end_of_path ev_user0 ev_user1 ev_user2 ev_user3 ev_user4 ev_user5 ev_user6 ev_user7 ev_user8 ev_user9 ev_user10 ev_user11 ev_user12 ev_user13 ev_user14 ev_user15 Dla STEP: ev_step_normal ev_step_begin ev_step_end Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Templer Opublikowano 28 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 Dałem taki kod: GML show_message(event_perform_object(o_gracz, ev_alarm, 0)) i wyświetla się pusta wiadomość ;/. A ja chce żeby w tej wiadomości się wyświetlił skrypt który jest w obiekcie o_gracz w evencie alarm 0. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 Zapisz to do zmiennej. GML var zmienna; zmienna = event_perform_object(o_gracz, ev_alarm, 0 show_message( string(zmienna) ) Jeśli nie podziała, to sam już nie wiem :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się