marker Opublikowano 24 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2009 Witam po dluzszej przerwie ;) I mam takie pytanie: czy da sie zrobic zmiane koloru celownika w stepie i drawie celownika? Tzn... o_celownik: jesli najedzie na o_wrog, to jest inny kolor (to, ze inny kolor, to poradze sobie :) o_wrog: nic o tamtym Bo chcialem zrobic uniwersalny celownik, ktory mozna przenosic do roznych gier, nie bawiac sie w stepach i drawach wszystkich wrogow w kazdej gierce, tylko wypisac ich 'imionka' w o_celownik :) I albo to jest bardzo latwe tylko mnie przycmilo, albo musicie pomoc ;D z gory dzieki Marker :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Będe brał Cie Opublikowano 24 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2009 NajprostrzySposubByło by z distance zrobić że jak myszka podjedzie pod robisz tak Dajesz w etenicie mause enter: distance to object(wróg) <0 {I tu kodzik na zmiane koloru myszy }I puźniej w evencie mause.../to pod enter ... Kodzik Distance to object (wrów)>1{I tu kod na poprzedni kolor }XD To muj sposób Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boro Casso Opublikowano 24 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2009 GML with(o_wrog) { if distance_to_point(mouse_x,mouse_y)<1 { o_celownik.image_blend = c_red; } } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wezyr Opublikowano 24 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2009 Jeszcze else, aby powrócił do normalności gdy distance >=1: GML with(o_wrog) { if distance_to_point(mouse_x,mouse_y)<1 { o_celownik.image_blend = c_red; } else { o_celownik.image_blend = c_black; } } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 24 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2009 jezzzuuuu GML if(collision_point(mouse_x,mouse_y,enemy_obj,1,1)) { draw_sprite(celownik_spr,0,mouse_x,mouse_y) } else { draw_sprite(celownik_spr,1,mouse_x,mouse_y) } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kapcior7 Opublikowano 24 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2009 a ja bym zrobil taak:D GML if place_meeting(mouse_x,mouse_y,obj_wrog) draw_sprite(spr_celownik_po_najechaniu_na_obj_wrog,image_index,mouse_x,mouse_y) else draw_sprite(spr_celownik_zwykly,image_index,mouse_x,mouse_y) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 24 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2009 oj kapcior kapcior... przetestuj najpierw zanim cos napiszesz.. place_meeting() sprawdza czy na obiekt na pozycji x/y nachodzi inny obiekt, a nie czy w danym punkcie jest jakis konkretny obiekt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marker Opublikowano 25 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2009 Dzieki, copoconaco ;) Dziala. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się