Kosmitak Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 Witak. Mam problem. Jak zrobic żeby po kliknięciu LPM na obiekt zmiana_pocisk2, o_pocisk1 zmienił się na o_pocisk2. Z góry dzięki :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 Event Left Button Pressed na zamiana_pocisk2: GML with( o_pocisk1 ) instance_change( o_pocisk2, true/false ); Jeżeli chcesz się odwołać do pojedynczego pocisku musisz znać jego ID. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kapcior7 Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 ja tam był bym to zrobił za pomocą spritów a jeżęli masz tam jakies zmienne inne w tym pocisku co ma sie zmienić np speed to zrób if sprite_index=jaki sprit coś w tym stylu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosmitak Opublikowano 17 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 Dobra zmienia się obiekt ale chodziło mi że po kliknięciu przycisku zmiana_pocisk2 to żeby przestał statek strzelac o_pocisk1 tylko strzelał o_pocisk2 A jak wpisałem ten kod to mi w locie o_pocisk1 zamienia się w o_pocisk2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się