cysior Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 Moim zdaniem głosy nie pasuja do gry w komiksowym klimacie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 Takie poważne głosy to właściwie nie pasują ale jakby zrobił śmieszniejsze to czemu nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Osiem Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 Nagraj kilka zwrotów i zobaczymy :3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trolu122 Opublikowano 28 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 ok a co z widzeniem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 Grafika trzeba przyznać, stylowa :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trolu122 Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 zapraszam do tematu dotyczącego grafiki, link w poscie pierwszym, jak zrobie poziom 1 może zarzuce kilka screenów żebyscie zobaczyli jak gra bedzie wyglądać ostatecznie ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Graficzka jest ładna i przyjemna dla oka :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 fajna graficzna gralem tez w tą próbke co zapodałeś przyjemne to jak zrobisz z tego gre. Tylko może zmienisz troche postacie na lekko mniej stickmanowe? bo o ile do czarnobialego dla fajnie podchodzily to przy tylu kolorkach przydaloby sie cos niecobardziej kreskówkowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trolu122 Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Tylko może zmienisz troche postacie na lekko mniej stickmanowe? bo o ile do czarnobialego dla fajnie podchodzily to przy tylu kolorkach przydaloby sie cos niecobardziej kreskówkowego. postacie sie nie zmienią, właśnie gdyby nie one to w ogóle bym nie robił tej gry. Co zaczynałem jakąś gre, stawałem na etapie tworzenia grafiki, niektóre moje projekty zdają mi sie być naprawde fajne i dlatego nie chce wypuszczać ich z grafą z dupy. Tyle czasu już robie te gry i chciałbym w końcu coś wydać :P wiec postanowiłem że najpierw zrobie coś prostego graficznie, byleby coś wydać, postać Staszka doskonale sie do tego nadaje. A dla mnie Staszek to coś wiecej niż gra :D jeszcze trzymam w biurku stare komiksy, pamiętam historyjki pisane z kumplami, być może za pare lat odpale tą gre i z łezką w oku przypomne sobie komiksy bazgrane na lekcjach biologi. i jeszcze takie pytanie od was jak ustawić klawiszologie? potrzebuje klawiszy do następujących czynności: idź w lewo, prawo skacz, kucaj akcja (otwieranie drzwi, gadanie z ludzikami) podnieś broń 1, podnieś broń 2 -------- zeskakiwanie z platformy - zrobić cos takiego w ogóle? chodziłoby o to że po naciśnieciu czegoś tam Staszek spadałby z platformy, np stojąc na konarach drzew, byloby to przydatne w omijaniu kul, bo na niektórych poziomach nie bedzie za czym sie schować prosze o rozpiske na 2 sterowanie -> WASD i strzałki i jeszcze jest jedna sprawa, gdy skończy nam sie amunicja jesteśmy własciwie bezbronni jakbyście to rozwiązali? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 noża bym mu dał albo siekiere Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trolu122 Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 masz 2 okienka na broń, na poczatku gry w obu jest beretta, potem mozesz sobie dowolnie podnosić inne bronie, w sumie bedzie piła łańcuchowa, ale to gdzieś w środku gry, a przecie nie bedziesz jednego okienka sobie piłą zajmował do końca gry? tak myśle nad jakimś słabym kopniakiem? albo machniecie ręką? PPM by za to odpowiadał, tylko jakie silne powinno być takie machniecie? żeby to była taka broń ostateczna a nie normalna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 ja bym i tak był za siekierą, wciskasz ppm i nie wiadomo skąd wyciąga topora i odcina dziadowi łeb. mówisz broń ostateczna ale ja zawsze uwielbiam w różnych grach oszczędzać zwykłą amunicje zabijając kogo sie da bronią białą :D (nożem rozwaliłem połowe zombiaków w residencie, 1/3 buraków w dead space, chodzi o to żeby problemem było dobiec do przeciwnika nie zabić go jak dobiegniesz, wg mnie najsensowniej sie tak gra) bo taki kopniak, no pod warunkiem ze sie da tym kogos zabic a nie podbiegasz i sprzedajesz kopy a on pakuje w Ciebie kule za kulą i trzeba sie modlić żeby zdążył paść.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Propa - A w CoDzie tez sie podbiega i tylko recznie wali : P lewo a prawo d skacz w kucaj s akcja e broń 1 1 broń 2 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trolu122 Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 tadam! tak bedzie wygladała grafa, rysowane recznie skanowane, odcieniami kolorów sie nie martwcie to sie zmieni jakby co, wersja z ciemnymi konturami jest chyba lepsza? i juz nic nie zmieniam bo w życiu tego nie skończe :P no i kolorowane oczywiscie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cysior Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 grafika wygląda nieźle :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Propa - A w CoDzie tez sie podbiega i tylko recznie wali : P lewo a prawo d skacz w kucaj s akcja e broń 1 1 broń 2 2 za to w najnowszym codzie jest nóż którym zabijasz jednym machnięciem ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2009 no to noz to q. o! Albo tak jak w CODzie. Shift. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michmis Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Czekam na postępy nad grą, engine bardzo fajny, zgrabny :) Akurat sam pracuję nad strzelaniną platformową, mam nadzieję że będzie choć w połowie tak fajna jak Twoja ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trolu122 Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2009 który rodzaj konturów zastosować? czałkowicie czarne czy szarawe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Czarne dużo lepsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michmis Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Szare wyglądają b. źle na drzewku, więc 100% czarne ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sindbad Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2009 A co robić jak się nie ma klawiszów numerycznych?? Np. mam laptopa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Nad literkami nie masz numerow? Dziwne. Ja akurat o numpadzie nic nei wspomnialem. a do tego, powinienes miec jak cos magiczny guzik "Fn" czy jakos tak. Wiec nei marudz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gibon Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Postacie nie pasują do tego jak dla mnie,wcale nie pasują,2 inne bajki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoenix Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Ja mogę się pobawić w dubbing albo lektora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flaque Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Ja mogę się pobawić w dubbing albo lektora. Ja bardziej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Ja mogę się pobawić w dubbing albo lektora. Ja bardziej. Ja jeszcze bardziej. Mam lekko gorolski akcent jak to ktos powiedzial. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoenix Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Ticho! Ja pierwszy byłem! OFFTOP: Ewa Farna RoX. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trolu122 Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2009 level 1 narysowny, wzorowany na jednej z ulic w moim miasteczku :D, u góry fragment parku niżej domki. teraz musze to jakoś sensownie pomalować a to już zajmie troche wiecej roboty :/ ale nie mam zupełnie pomysłu na ściany domów, jak je tylko wypełnie kolorem nie bedzie pasowało do drzewek, a przecież na domach mieszkalnych raczej nie odpada tynk i nie prześwitują cegły :P czy może wszystko tylko kolorkiem wypełnić? drugi problem mam z kolorami, nie potrafie ich dobrać i są chyba za jaskrawe ostatnio nie mam ochoty pracować nad grą, ale mam nadzieje że jak sie spręże to wydam ją do końca wakacji. dzisiaj troche przysiadłem i zrobiłem taki bajer: losowe twarze przeciwników, twarz bedzie generowana z włosów, okularów, wąsów i brodziska. chyba miły dodatek czyż nie? i jeszcze (nie wiem czy nie pisałem już o tym wcześniej?) wcześniej zrobiłem zmienne miny, tak jak tam ktoś sugerował: kiedy przeciwnik cie zauważy zdziwiony wytrzeszcza gały, potem lata ze złą minką, jak dostanie kulke to robi grymasa. i jeszcze taka mała prośba o pomoc do was -> kiedy staszek umiera no to jest instance_destroy() i wszystko sie sypie bo obiektu gracza nie ma w roomie, da sie to jakos rozwiązać czy musze babrać sie w kodzie i robić if ludzik żyje/ nie żyje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2009 1. Nie dawaj destroya tylko wyłącz visible i zabezpiecz cały kod jakąś zmienną, która zmienia wartość na 1 po śmierci ( co da podobny efekt jak destroy, bo postać nic nie może zrobić, żaden kod się nie wykonuje poza sprawdzaniem czy zmienna ma już wartość0 by móc kontynuować ) 2. Pozmieniaj w kodzie na GML if instance_exists(stachuuu) innych opcji nie widze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się