trolu122 Opublikowano 15 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2009 Tytuł: STASZEK Gatunek: platform shooter Opis: Głównym bohaterem gry jest Staszek - postać z komiksów które wraz z kumplami rysowaliśmy na lekcjach w gimnazjum. Taki sobie ludzik z kresek, biega sobie, skacze i zabija kolejnych przeciwników. Fabuła jest głupia i bez sensu, a wszystko zaczęło się od tego że kaszanka którą Staszek chciał zjeść na śniadanie była przeterminowana, a na dodatek z biedronki. Co by nam gra oferowała? * Miły arsenał składający sie z 10-14 zróżnicowanych broni, wśród nich takie klasyki jak shotgun, bazooka, ale i zabawki bardziej nietypowe - kusza, miotacz wymiocin. * Miłe AI przeciwników. Geniuszami to oni nie są ale myślę że i tak udało mi się całkiem nieźle. * Miłe efekty. Krople krwi padające na przedmioty zostawiają plamy a przeciwników można załatwić na kilka sposobów: zastrzelić w tradycyjny sposób, spalić na popiół, pociąć na kawałki czy też wysadzić na kawałki (bazooką np) grafika puki co jest czysto robocza, zrobiona na szybko byleby wam pokazać jak to sie prezentuje. Chciałbym nadać grze rysowany, kartkowy klimat, ale nie wiem jak to wyjdzie Autorzy: Programowanie: trolu122 Fabuła: trolu1222 Grafika: trolu122 Muzyka: na razie nie wiadomo Screeny: http://img38.imageshack.us/i/stachb.jpg/ Próbka: http://w982.wrzuta.pl/plik/78YB6sdxoCZ/staszek powiedzcie co o tym sądzicie? zastanawiam sie czy zrobić tą grę, bo co zaczne jakis projekt ustaje na tym etapie - silnik zrobiony ale kiedy czas zacząć robić grafike i projektować poziomy nic mi nie wychodzi i nie mam pomysłów. edit z 22.07.2009 próbka grafiki próbka silnika 2 https://gmclan.org/up2260_4_silnik2.html temat z grafiką: https://forum.gmclan.org/index.php?showtopi...mp;#entry257935 grafa, wersja raczej ostateczna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cysior Opublikowano 15 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2009 jak dla mnie gra jest całkiem fajna, ma swój klimacik. Popracuj nad fabułą. co do próbki denerwuję mnie to "drzewko" ciagle spadam od konarów jak chce wskoczyć wyżej. edit:daj tez exe na up gmclanu, bo nie każdy pobiera z innych up'ow niz gmclanowy :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 16 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 Fajnie się zapowiada tylko przydałoby się zmienić lub dopracować fabułę :) Ale po za tym jest spoko. Grafika nie najgorsza. Aha i zrób chodzenie WSAD :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekk1410 Opublikowano 16 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 No, no naprawdę dobra gra się zapowiada tylko przenieś sterowanie na WSAD bo strzałkami się niewygodnie steruje (dla praworęcznych). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoenix Opublikowano 16 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 Ta grafika taka fajna, można by rzec kreskowa. Co do fabuły to tak się czasem zastanawiam czy tak sławna gra jak chociażby Conter-Strike ma fantastyczną fabułe? Ma, ale bardzo prostą bo albo odbić zakładników albo podłożyć bombę etc. Chodzi o to, że taka gra ma po prostu bawić, a skoro jest to shooter to fakt może mieć rozbudowaną fabułę i misje poboczne, ale kto się zastanawia (np podczas ostrej sieki) gdzie zebrać jakąś trawe do zupki etc. Chodzi o to że fabuła nie musi być rozbudowana tylko gra musi być bardzo grywalna. Jak to osiągnąć, efekty graficzne, losowy wygląd ludzików, masa broni różne finiszery, a także możliwość niszczenia wszystkiego i tak dalej i tak dalej. Po co to napisałem? W sumie tylko po to by uświadomić innym, że nie zawsze fabułą stoi na pierwszym miejscu a w sposób w jaki gra się prezentuje. Dziękuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kofel Opublikowano 16 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 Projekt mi się podoba, kontynujuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piczer Opublikowano 16 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 Zapowiada się nieźle. Czekam aż wyjdzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darlix Opublikowano 16 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 Całkiem nieźle, pomysł dość prosty ale efekt dobry :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trolu122 Opublikowano 16 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 denerwuję mnie to "drzewko" ciagle spadam od konarów jak chce wskoczyć wyżej. to przez to że nie potrafie zrobić platformy przez którą bohater mógłby wskakiwać od spodu, tak żeby nie była solid, jak ktoś chce pomóc prosze bardzo :P Aha i zrób chodzenie WSAD wiedziałem że tak napiszecie :D ja jestem leworęczny dlatego mi tak wygodniej :P w grze planuje 2 sterowania do wyboru: dla lewo i prawo ręcznych. Nie wiem jak wam ale mi obecna grafika sie nie podoba, jest taka symetryczna i sztuczna, a chciałbym aby wyglądała jak rysowana w pośpiechu na kartce, bo przy linijce raczej nikt nie rysuje. Jeśli chodzi o fabułe to napisałem że jest głupia i bez sensu ale jest to w pełni zamierzone. Z początku w ogóle miało nie być fabuły, Staszek miałby po prostu ochote na rzeź i tylko po to przemierzałby kolejne poziomy. Przy obecnej fabule jedno wynika z drugiego i wszystko jako tako trzyma sie kupy na swój idiotyczny sposób. To będzie coś podobnego jak w Postalu, tylko w nieco innym, własnym stylu. Z resztą jak już napisał PhoenixPL, mówicie o fabule, ale kto z was tak naprawdę będzie sie podczas grania nad nią zastanawiał? Mógłbym dać tutaj super extra historie, lepszą niż z Gothica, ale komu będzie chciało się ją odkrywać jeśli oprawa bedzie mizerna? I tak wszyscy patrzą na grafike i bajery. Po tym co PhoenixPL napisał tak sie zastanawiam czy nie dodać kilku rzeczy, miałem je wykorzystać w innej grze, to najwyżej wykorzystam je drugi raz :P *będzie kilka poziomów trudności do wyboru *sklepiki, w których będziemy mogli kupić bron i amunicje za zebraną kase *swoboda wyboru? chodzi o to ze momentami bedziemy mogli dokonać wyboru co chcemy zrobić, z tym że nie bedziemy mieli podanych na tacy konkretnych wariantów. nasze decyzje miałyby wpływ na dalszy przebieg fabuły, ale to narazie wyłącznie pomysł. najbardziej interesuje mnie czy przyjemnie sie w to gra? czy taki model rozgrywki was wciąga i macie ochote na wiecej? jakby ktos nie odkrył Staszek może kucać :P przykucniety za skrzynią jest niezauważalny. wszelkie sugestie mile widziane, gdyby ktoś był chętny w czymś pomóc, prosze bardzo creditsów nie poskąpię, najbardziej boli mnie ta gafa, bo chciałbym żeby może nie była piękna ale miała swój nastrój i klimacik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoenix Opublikowano 16 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 Po tym oświadczeniu gra jeszcze bardziej mi się spodobała i chciałbym aby projekt nie upadł. Pracuj a zobaczysz że powstanie z tego coś naprawdę fajnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 16 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 Mam nadzieję, że to wszystko zrobisz :) Ale fabułę też byś mógł zrobić lepszą :P Może kilka osób poświęciło by więcej czasu na grę. Ja na pewno z chęcią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trolu122 Opublikowano 22 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2009 wrzucam drugą próbkę silnika: https://gmclan.org/up2260_4_silnik2.html poprawiłem kilka bugów - podnoszenie broni i jeszcze pare rzeczy których może nie było widać na poprzedniej próbce, dorobiłem również platformy, teraz nie będziecie spadać z drzewa :D. znacznie lepiej widać tutaj również AI przeciwników, mam nadzieje że sie podoba :) i taka graficzka https://gmclan.org/uploader/2260/rys.png ważne pytanie: czy podoba sie wam ten styl i moge zacząć robić w nim grafike, czy jest słaby? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 22 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2009 Zbyt kolorowe to, moim zdaniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ch3mical Opublikowano 22 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2009 Na razie gra mi się podoba :) Bardzo lubię takie grafiki w stylu komiksowych ludzików :D Czekam z niecierpliwością. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragon Opublikowano 22 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2009 Komiksowa gra w gm'ie, na GMClan'ie tego jeszcze nie było :D , ale fajnie się zapowiada :) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 22 Lipca 2009 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2009 To rozmycie z tyłu jakby nie pasowało. I za jaskrawe odcienie. Nałóż na to filtr tarnish colors w PhotoFiltrze i będzie git. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabarz Opublikowano 22 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2009 co do próbki denerwuję mnie to "drzewko" ciagle spadam od konarów jak chce wskoczyć wyżej. Jakie drzewko, przecież w próbce jest tylko kilka czarnych platform i przeciwnicy.. EDIT: Gierka całkiem fajna, drzewko rzeczywiscie wkurza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gibon Opublikowano 22 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2009 Ogólnie to w porządku wszystko,grafika prosta ale pasująca do siebie,branie broni mi się nie podobało,bo tak szalał,daj to na key press nie wiem jak masz zrobione.Sprawa drzewa to idzie to prosto rozwiązać,obliczać położenie bohatera do platformy,żeby była solid i nie np jak wskakujesz od dołu.Powodzenia w sumie jak mi się jeszcze coś przypomni to dopisze. Pytanie z innej beki,czy to wygląda komiksowo? http://img197.imageshack.us/i/komiksj.png/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 23 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2009 No. no widzę, że projekt się posuwa do przodu :) Jest coraz lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cysior Opublikowano 23 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2009 Gra coraz lepiej wygląda. Czekam na demko lub odrazu na full :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trolu122 Opublikowano 25 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2009 https://forum.gmclan.org/index.php?showtopic=19009&st=0 ^ odsyłam do tematu dotyczącego grafiki ^ bardzo prosze o ocene ;) zrobiłem już poziomy trudności, im wyższy poziom tym większe obrażenia beda zadawali nam wrogowie, sterowanie dla lewo i praworęcznych :D komiksowe napisy (pif paf przy strzelaniu, bziuuum przy lecącej strzale itp). broni bedzie 14. teraz musze ładnie zaprojektować poziomy, nie chce aby gra polegała na biegu przed siebie i bezmyślnym strzelaniu, będzie trzea troche poskakać, czasem sie cofnąć, kucanie jest bardzo przydatne :) jaką forme savów byście preferowali? osobiscie mysle ze f5 f6 nie jest dobrym rozwiązaniem, czy możliwość savowania w wybranych miejscach na planszy bedzie ok? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 25 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2009 Ja bym wolał save jakby były w wybranych miejscach na mapie. Jest sens robić aż 14 broni?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosu Opublikowano 25 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2009 albo daj spreja! mamy np. 3 spreje i jak się naciśnie np.ctrl to maluje się na murku areograf i gdy przegramy przenosi nas do ostatniego namalowanego areografa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cysior Opublikowano 25 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2009 Ja bym wolał save jakby były w wybranych miejscach na mapie. Jest sens robić aż 14 broni?? Co do save to sie zgadzam z Egzekutor'em, powinny byc "CHECKPOINT'y", co do broni tez sie zgadzam, dla takich gier do tak 5 wystarczy :) Edit: albo daj spreja! mamy np. 3 spreje i jak się naciśnie np.ctrl to maluje się na murku areograf i gdy przegramy przenosi nas do ostatniego namalowanego areografa. Też świetny pomysł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trolu122 Opublikowano 25 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2009 co jakis czas pojawiać beda sie przerywniki w formie komiksów, pewnie przy nich zrobie savy, i może jeszcze gdzies w trakcie gry zeby nie bylo ich za malo dziwi mnie tylko że za dużo wam broni :| chyba lepiej wiecej niż mniej? przy sobie i tak możesz nosić tylko 2, a bronie są w miare zróżnicowane, 2 pistolety, 3 bronie maszynowe, z wybuchowych granat i bazooka, miotacz ognia i jeszcze pare innych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gibon Opublikowano 25 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2009 Przerywniki se daruj,bo jakoś dziwnie to będzie wyglądać przy takim patyczaku,jakoś nie pasuje mi to. <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 26 Lipca 2009 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 Zamęczysz się IMO przy tych 14 broniach. Daj mniej, a bardziej zróżnicowane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoenix Opublikowano 27 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2009 zrób ażeby wyrazy twarzy się temu Staszkowi zmieniały. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trolu122 Opublikowano 27 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2009 wyrazy tzn? moge zrobic takie cos z przeciwnikami idzie sobie taka minka -> :| zobaczy cie -> :o i jak juz ci zobaczył to -> :( a jak dostanie to -> :/ o to chodzi? ze staszkiem to samo. w sumie moge zrobić. bronie już miałem zrobione, ale okroiłem do 11. zastanawiam sie czy porobić głosy czy same napisy -> wchodzisz do sklepu i słyszysz "w czym moge pomóc?" czy zeby byla sama chmurka z textem? bo w sumie coraz bardziej mi to odbiega od pierwotnych założeń (miało być brzydko i prosto i debilnie a robi sie coraz lepiej :P) i czy przy komiksach nie zrobic głosów? jak w Max Paynie, ale czy to bedzie pasowało? a i jak zrobic AI wroga? czy ma cie "widzieć" jak tylko znajdziesz sie na lini ognia czy jak jeszcze bedzie zwrócony w twoim kierunku? bo w sumie chciałem zeby to byla taka szybka mila strzelanka a w takim wypadku zrobi sie z tego taka czajona skradanka z kucaniem i cudowaniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 27 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2009 Jeśli głosy mają być dobrej jakości to czemu nie ale jeśli nie to radzę odpuścić :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się