I am vader Opublikowano 14 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 Cześć. Wie ktoś jak obrócić ekran o 180 stopni z włączonym d3d? E: To może inaczej: Po zobaczeniu filmiku z tego tematu https://forum.gmclan.org/index.php?showtopic=18812 postanowiłem urozmaicić moją platformówkę o 3d. Zrobiłem to, co w obiekcie obj_cam i w blokach dałem taki kod, jak w bloku na filmiku. Żeby był widoczny tylko room, który się mieści na ekranie, usunąłem d3d_set_perspective(blahblah). Niby wszystko ok, ale ekran jest odwrócony o 180 stopni. Jeżeli nie wiecie, jak go odwrócić, to chociaż powiedzcie jak ustawić d3d_set_perspective,żeby pokazywał cały room wielkości 648x480 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 14 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 przeskaluj cały room, czyli po ustawieniu projekcji daj d3d_transform_add_scaling(1,-1,1) czyli przeskalujesz tym oś Y w lustrzanym odbiciu, możesz też sprawdzić dla innych osi jaki będzie efekt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 14 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 Bez względu na to, jakiej kombinacji użyję, obraz jest odwrócony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 14 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 pokaz lepiej jak to wyglada na zywo bo na sucho nie zgadne :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 14 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 masz na myśli plik, czy screena? <ni ma> gm6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 14 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 Wiesz że ######aszczy motyw przez przypadek masz w grze? wlasnie ta odwrocona grafika :D zostaw ją, mnie przez to właśnie wciągnęła, takie inverse-gravity :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 14 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 Czy ta odpowiedź ma znaczyć, że nie wiesz? E: lol, odwrócę grawitację, a poziomy będę robił z odwróconym monitorem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 14 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 wiem jak to naprawić, dostaniesz odp. w edicie bo nie ma szans aby skalowanie zawiodło. a efekt serio super, szkoda że go nie chcesz zostawić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 14 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 Ej, To dorobie, że się będzie przechodziło w normal i invert modzie :D . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 14 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 o_cam: GML (Create) d3d_start() d3d_set_lighting(false) d3d_set_culling(false) d3d_set_perspective(true) draw_set_color(c_white) d3d_transform_set_identity() // zerujemy transformacje d3d_transform_add_scaling(1,-1,1) // skalujemy oś Y na lustrzane odbicie d3d_transform_add_translation(0,room_height,0) // przesuwamy przeskalowany obraz spowrotem na gore ekranu</span> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 14 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 Dzięki. zamykam. A specjalnie dla Ciebie będzie invert mode xP . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi