szpaq99 Opublikowano 11 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2009 Cze : Jestem początkujący i niewiem co wybrać. Co będzię na początek lepsze ? Myśle że allegro , ale SDL ma większe możlowości, więc co wybrać ?> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 11 Lipca 2009 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2009 Co wolisz. Zobacz i to i to i wybierz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Farkraj Opublikowano 11 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2009 ja polecam allegro : ] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 11 Lipca 2009 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2009 No i dlatego właśnie nie ma sensu pytać się na forum. Powiedz dlaczego "polcecasz" allegro. Nawet na oczy pewnie nie widziałeś, ale nic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Farkraj Opublikowano 11 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2009 lol już pisałem grę w allegro to już mogę mieć zdanie na ten temat. Pisało się dobrze więc mu polecam. The End Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 11 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2009 No i co z tego ? A pisałeś w SDL ? No widzisz :) Nie, to jak mu możesz doradzić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Farkraj Opublikowano 11 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2009 Nie muszę jeść pomidorowej żeby oceniać krupnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...