Skocz do zawartości

Kombos..


Rekomendowane odpowiedzi

W jakimś określonym czasie? W odpowiednim momencie animacji, a może po prostu przed jej końcem?

jeżeli tak to daj w stepie w obj_fighter1

GML
if(keyboard_ckeck_pressed(ord'C')

{

hit = 1

}

natomiast w animation end

GML
if(hit = 1) instance_destroy(); instance_create(x,y,obj_fighter2)

To samo w fighter 2 i 3 tylko zmieniasz znaki, które mają być wciśnięte i obiekty, które mają być tworzone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GML
//create

k=false

 

//step

if keyboard_check(ord('C'))

{

k=true

alarm[0]=1

}

if keyboard_check(ord('C')) and keyboard_check(vk_down) and k=true

{

//kombos

}

 

//alarm0

k=false

 

I radze się uczyć Kodu bo na klockach to daleko nie zajedziesz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...