Marcin1147 Opublikowano 6 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 Załóżmy że mam objekt 1 i objekt 2, gdy wcisnę spacje te dwa objekty "przyklejają" się do siebie i razem ze sobą chodzą, obracają się itd. Jak to zrobić? Pewnie na lengthdirach ale ja tego nie łapie :twisted: :twisted: :twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
47xxxxxxxx Opublikowano 6 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 Prowokacja czy nie, pomogę :) Po prostu musisz adresować zmienne. x = obiekt.x y = obiekt.y direction = obiekt.direction i tak wszystkie zmienne. A i kod dać do stepa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin1147 Opublikowano 6 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 Nie o to mi chodzi bo mam jeden duuuuży objekt a drugi mały, ten duży jak się kręci i przysłania małego jak tak zrobie! BTW. To nie prowokacja! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżamper Opublikowano 6 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 To zmień depth? Im mniejszy tym bliżej ekranu, im większy tym dalej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 6 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 GML maly.x=duzy.x+lengthdir_x(100,duzy.direction); maly.y=duzy.y+lengthdir_y(100,duzy.direction); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin1147 Opublikowano 6 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 Tak, chodziło mi o takie coś jak ma platyna, tylko że odległość jest zawsze inna! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kargul Opublikowano 6 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 Stwórz takie same obiekty...jeden duży drugi mały. No i oba będą się poruszać tak samo. I na przykład jak naciśniesz spację to mały obiekt zamienia się w inny, który ma inne parametry :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 6 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 W momencie kiedy przyklejasz obiekt daj mu len=random(100); i wtedy po prostu maly.x=duzy.x+lengthdir_x(len,duzy.direction); maly.y=duzy.y+lengthdir_y(len,duzy.direction); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin1147 Opublikowano 6 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 Znowu nie zrozumieliście :P Podchodze objektem małym do dużego, wciskam spacje i objekty się ze sobą sklejają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 6 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 Ale mają pozostać na takiej odległości na jakiej były kiedy nacisnąłeś spację? To w małym przy naciśnięciu daj len=point_distance(x,y,duzy.x,duzy.y); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się